Beantwoord

Lijn nog niet geactiveerd

  • 26 November 2020
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Goedemorgen,

 

Ik heb van de week contact met jullie gehad middels chat, daarbij werd verteld dat onze lijn pas geactiveerd wordt wanneer een monteur is langs geweest. Toen heb ik aangegeven dat wij zelf een kennis hebben in het vak en die heeft de boel al aangesloten. De medewerker gaf aan dat er niets aan gewijzigd kon worden (en was overigens ook niet heel vriendelijk).

 

Vervolgens via Facebook chat nog een navraag gedaan en daarbij gaf een medewerker aan dat sinds 2 dagen de verbinding wel actief is. Ik weet dus niet welke medewerker nu geen gelijk heeft, maar ik heb in ieder geval nog steeds geen verbinding (FO link lampje brand niet in de mediaconverter) en een rood lampje op de box. Ik heb geprobeerd 1 & 6 op de converter op ON te zetten en ook op alleen 3 & 4, beide opties geven nog steeds geen verbinding.

 

Is mijn lijn nu wel of niet al actief?

 

Groet,

Tristan

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 November 2020, 10:00

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @unrealspeed 

In je T-Mobile thuis account zie je de installatiedatum waarop de verbinding wordt geactiveerd, vervolgens komt een monteur het apparatuur installeren en aanmelden bij een werkende verbinding.

Het lijkt er op dat er bij jou nog iets gedaan moet worden buiten waarvoor dan weer KPN moet komen of misschien kan de Guidion monteur dat ook doen.

Reageer