Vraag

Lijn wordt al enkele weken aangevraagd

• 30 juli 2020
  • 8 reacties
  • 277 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik heb op 7 juli een abonnement afgesloten en na een week werd de status op t-mobile thuis veranderd van “we controleren je bestelling” naar “lijn wordt aangevraagd”. Dit is nu al 2,5 week zo, zonder vooruitgang. Bij het overzicht staat dat de eerst mogelijke leverdatum 03-08 is, maar moet ik daarvoor niet eerst mijn installatiepakket hebben ontvangen? Ook heeft er nog niemand contact met mij opgenomen betreffend de installatiedatum (volgens mij moet iemand van Gideon dat zijn). 

Vanaf 03-08 wil ik het dus eigenlijk geregeld hebben zodat ik niet zonder internet zit, want dat heb ik wel nodig voor mijn werk!

Graag hoor ik van jullie,

wsegerin 

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @wsegerin 

Persoonlijk vind ik dat het wel vrij krap is om op 3 augustus alles werkend te hebben. Er lijkt een probleem te zijn met de binnenkomende lijn vanuit de wijkcentrale, nu is het aan KPN of T-mobile om dit eerst te in orde te maken, ligt er aan of je een 100 Mbit aansluiting hebt over het KPN netwerk of een 1000 Mbit aansluiting over het T-mobile netwerk. Hopelijk kan T-mobile je hierover wat specifieker informeren.

Nadat alles in orde is wordt er pas contact opgenomen om een afspraak te maken en wordt het installatiepakket verzonden.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @wsegerin,

Er lijkt inderdaad iets niet helemaal goed te gaan met de lijnaanvraag op jouw adres. Ik ben direct voor je op onderzoek gegaan. Zojuist heb ik onze techneuten aangestuurd met het verzoek om je zo snel mogelijk van een werkende verbinding te voorzien. Daarbij moet ik wel eerlijk tegenover je zijn en aangeven dat ik niet verwacht dat je op 3 augustus een werkend T-Mobile Thuis abonnement hebt, sorry!

Zodra ik een update ontvang van onze techneuten dan breng ik je hier in dit topic gelijk op de hoogte en welke vervolgstappen er genomen moeten worden. Als laatste ben ik benieuwd of je ook in het bezit bent van een mobiel T-Mobile abonnement? In dat geval voorzie ik je graag van een Unlimited Voucher waarmee je in ieder geval online bent. 

Hallo Pjotr,

Bedankt voor het antwoord. Helpt het als ik zeg dat het gaat om de 2de verdieping van het adres?

In het appartement is al een glasvezel kabel van T-Mobile aanwezig!

Ik ben zelf wel in bezit van een T-Mobile abonnement, maar dat is wel een zakelijk account waar ik niet de beheerder van ben?

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @wsegerin 

De mediaconverter komt bij het glasvezelkastje en vanaf de mediaconverter kan je een internetkabel naar de plaats van de modem trekken. Afstand kan maximaal 100 meter zijn met een CAT6 kabel dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @wsegerin,

Ik houd de melding van vrijdag met een schuin oog in de gaten. Tot dusver is er nog geen terugkoppeling binnen van onze techneuten. Zodra er meer bekend is dan hoor je dat gelijk. Gelukkig zie ik dat mijn collega je vandaag ook al van een Unlimited Voucher heeft voorzien als noodoplossing. Update volgt!

Reputatie 6
Badge +2

Hi @wsegerin,

Onze techneuten zijn nog druk bezig met een oplossing. De verwachting is dat we deze week een fix hebben voor dit probleem. Bij een nieuwe update hoor je meer van ons.

Hallo Piotr,

bedankt voor de update. Ik zit nu alleen nog steeds zonder internet en vandaag verloopt ook mijn 7 Unlimited Voucher. Hopelijk krijg ik snel meer nieuws omdat het nu wel aardig lang duurt en jouw collega's die ik aan de telefoon heb gesproken hadden zelf ook weinig nieuws

Reputatie 6
Badge +2

Hey @wsegerin,

Ik had ook gehoopt dat ik je al meer duidelijkheid kon geven. Onze techneuten krijgen de hele tijd een foutmelding bij de lijnaanvraag op jouw adres en duurt het daarom langer om alles in orde te krijgen. Hoe dan ook gaan onze techneuten hiermee aan de slag en verwachten we deze week een update. Ik heb je in ieder geval zojuist wederom van een nieuwe Unlimited Voucher (dm) voorzien als tijdelijke noodoplossing. 

Reageer