Mijn eerste ervaring als nieuwe klant bij T-Mobile (Centraal Adviespunt)

  • 15 februari 2021
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Ongeveer twee weken geleden werd ik gebeld door Ivo van Centraal Advies punt die namens T-Mobile sprak. (volgens Jason een officiële sales partner).

Er volgde een aanbod voor glasvezel, en 1000/1000mb internet. Ik zat bij KPN met 200mb en volgens de sales rep geen glasvezel—wat ik nu betwijfel eigenlijk.

Enfin, ik betaalde een tientje meer dus ik stond wel open voor een switch. Echter, zag ik er niet naar uit om tijd te besteden aan de overstap en de opzegging bij KPN. Dit was allemaal geen probleem volgens Ivo, en dat ze een overstap service hebben waarin dit allemaal voor je geregeld word. Het enigste wat je moet doen is de deur open doen als de monteur langskomt. 

Afijn, normaal hap ik niet zo snel toe op een sales call. Maar aangezien ik afhankelijk ben van internet voor o.a. m’n werk leek mij dit wel een goede deal. 

Offerte werd opgesteld met het logo van T-Mobile netjes bovenaan (dit is ook opgenomen tijdens het telefoongesprek), en daar zijn we doorheen gelopen. Dit leek allemaal in orde, en heb deze offerte geaccepteerd. Zie, opdracht bevestiging (dus niet de offerte) screenshot hieronder (met name de overstap service).

Contract van T- Mobile

Krijg ik een week later een mail: Welkom bij T-Mobile thuis met informatie over de installatie. Zie ik tot mijn verbazing dat ik geen overstap service heb (zie screenshot). Das raar, het staat toch in mijn opdracht bevestiging?

Vervolgens met het nummer gebeld wat hier word aangegeven. Blijkt dat er geen overstap service is, en dat deze aangemaakt moet worden in het systeem en dat het nog niet zeker is of ik de overstap service nog wel krijg

Ik heb de jongeman aan de telefoon gevraagd een klacht in te dienen en of ze de overstap service als nog kunnen garanderen.

Sorry, maar dit is niet echt een goede eerste ervaring als nieuwe klant. 


1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Hi @chrisjayden ,

Dank je wel voor het delen van je ervaring! Dit is niet de situatie die wij voor ogen hebben en ik wil je daarvoor mijn excuses aanbieden. Ik ben direct voor je gaan speuren in het dossier en zie dat het Overstapdossier is afgekeurd. Dit kan verschillende redenen hebben en ben daarom direct naar de specialisten gerend om te controleren waarom dit precies is. Dit gaat op dit moment spreekwoordelijk, in verband met het thuiswerken en wacht ik op een terugkoppeling. Zodra ik deze heb, kan ik je van meer duidelijkheid en informatie voorzien. We houden contact! Mocht je in de tussentijd met een vraag zitten, laat het mij weten. Ik zit voor je klaar!

Reageer