Beantwoord

Mobiel+thuis aanvragen met verschillende ingangsdatums

  • 26 May 2020
  • 4 reacties
  • 185 Bekeken

Hallo,

Ik ben van plan over te stappen van KPN (glasvezel) naar T-mobile voor zowel mobiel als thuis..

Mijn huidige contract voor mobiel eindigt over 4 maanden. Ik zag dat het overstappen van thuis naar een andere provider binnen maximaal 3 maanden geregeld moet zijn.

Is het mogelijk om nu al de aanvraag voor mobiel+thuis te doen waarbij thuis dan over 3 maanden geactiveerd wordt en mobiel over 4 maanden?

En gelden dan gewoon alle acties en klantenvoordeel (zodra beide abonnementen actief zijn) die nu door T-mobile worden aangeboden?

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 May 2020, 07:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sander-S 

Het thuis contract bij KPN is die maandelijks opzegbaar of loopt er nog een contract?

Normaal duurt het maar 2 weken als je een nieuw thuis abonnement afsluit en mits alles in orde is, als je gebruik wilt maken van de overstapservice dan zal T-mobile pas diensten leveren wanneer dat kan. Indien je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt na de maand opzegtermijn dus.

Je hebt al een werkende KPN verbinding dus het zal zeker niet 3 maanden duren. Voor mobiel kun je vanaf 4 maanden vóór het eind van je huidige contract verlengen of overstappen naar een nieuwe provider met of zonder nummerbehoud.

Voor beide abonnementen ga je pas betalen zodra ze actief zijn, dan kun je ze ook beide aanmelden voor klantvoordeel en dan ontvang je de kortingen zoals op de website weergegeven wordt.

Het maakt niet uit dat T-mobile thuis eerder wordt aangesloten, achteraf kan je mobiel toevoegen aan klantvoordeel samen met thuis. Hierdoor veranderen de voordelen van klant voordeel niet. 😉

 

Voor de Uit en Thuis voordelen maakt het niet uit wanneer je de diensten aangaat, zodra beide diensten aangesloten en werken gaat het voordeel pas in, zelfde als KPN heeft met zijn KPN Compleet nu Hussel.

Dus betaal tot de tijd dat beide diensten actief zijn het volle bedrag van de verbinding.

De 3 maanden klopt, je kan niet later een dienst aanvragen, dus een wensdatum van maximaal 3 maanden in de toekomst.

 

Dus betaal tot de tijd dat beide diensten actief zijn het volle bedrag van de verbinding.

 

Let wel op als je thuis besteld, wil je ook TV erbij, op dit moment is opnemen nog niet mogelijk, houd daar rekening met je overweging, men weet nog niet wanneer dit wel mogelijk gaat zijn, ze zijn aan het testen voor cloud opnemen.

Bedankt voor jullie reacties. Het is duidelijk.

 

@Waqqas Mijn KPN thuis contract is maandelijks opzegbaar

 

@Doornekamp33 Bedankt voor het wijzen op het nog niet kunnen opnemen. Ik gebruik de opname-functie bij KPN regelmatig dus dat is wel iets om in overweging te nemen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sander-Swat gaaf dat je overweegt om over te stappen naar ons! Wat @Waqqas en @Doornekamp33 aangeven klopt als een bus.

Ik zou het dolgraag voor je in orde willen maken, maar wegens een tekort aan boxen met harddisk recorder kunnen we deze momenteel niet bestellen. Zodra ons nieuwe TV-platform live gaat, zul je echter de optie krijgen om met Cloud Opnemen te gaan werken. Dan heb je straks niet langer een specifieke box met recorder nodig, maar kun je voor een vast bedrag per maand alles opnemen in de Cloud. Handig toch?! Nog heel eventjes geduld en dan zul je volop kunnen genieten van alle opgenomen films, series en TV programma’s. Deze optie komt beschikbaar te staan in jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account

Voor nu: blijf veilig binnen en veel gezondheid aan jou en je geliefden toegewenst! 💪

Reageer