Vandaag zou de nieuwe Tmobile internet verbinding opgeleverd worden.
sochtends ging onze oude verbinding uit, maar de monteuvr is niet geweest.
Ik heb een sms ontvangen dat de monteur is uitgevallen, we zijn niet gebeld en zouden nu geen verbinding hebben gehad.
Mijn vrouw heeft Gideon gebeld vandaag omdat zee hiebr speciaal vandaag voor thuis zou blijven. Ze heeft een uur in de wacht gestaan, maar ze kreeg niemand te spreken/
Ik heb de internet verbinding nu zelf aangesloten, nu heb ik tmobile willen bellen om te zeggen dat er geen monteur meer hoeft te komen aangezien Gideon zo goed als onbereikbaar is. Echter krijg ik bij Tmobile net zo goed geen gehoor.
Al men al helemaal geen goed begin.
Inmiddels heb ik de verbinding zelf geinstalleerd en we zijn online.
Nu heb ik uiteraard niet van plan om te betalen voor installatiekosten, ik hoop dat er iemand van TMobile mijn bericht leest, dit kan en dit kan verzorgen en ons hier een bevestiging van stuurt.
Mvg,
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel