Beantwoord

Monteurs vinden adres niet

  • 13 September 2019
  • 26 reacties
  • 904 Bekeken

Goedemiddag,

Ik zit vanaf begint augustus al zonder internet op mijn adres. Het duurde een maand voordat Guidion langs kon komen. Toen was het eindelijk zover, de monteur zou langskomen. Wachten, wachten: geen monteur. Gebeld met Guidion: monteur zegt dat u niet thuis bent. Dat is onjuist, ik ben de hele dag thuis gebleven. Via een contact bij Guidion kwam ik erachter dat de monteur het niet kon vinden. Razendsnel een nieuwe afspraak gemaakt en godzijdank kon die de volgende ochtend komen: en ja hoor, hij was er prima op tijd. Monteur: ik kon het niet vinden. Ik: waarom bel je dan niet even? Monteur: geen idee. De monteur zag direct dat alles in orde was maar dat er iemand van KPN langs moest komen om een lijn beschikbaar te maken. Monteur: ja, iets met bureaucratie. Onverrichter zake ging hij weer naar z'n volgende klus. Ik zou een mail krijgen van KPN om een afspraak in te plannen met een monteur. Die mail kreeg ik vrij vlot. Vandaag zou hij langskomen. Helaas, na 14 uur weer geen monteur. Extra cru is dat ik een KPN busje aan de overkant van het water zag rijden. Ik bellen naar KPN: ja, u bent niet thuis. Ik: meneer ik zit buiten naast de voordeur, ik ben thuis gebleven hiervoor. KPN: ik kan niks voor u doen, de klus is afgemeld. U moet wachten op T-Mobile. Ik: waarom belt u de monteur niet even, hij kan het vast niet vinden, net zoals de monteur van Guidion een week eerder. KPN: kan biet, hij is naar z'n volgende klus.

Even voor de goede orde: ik woon dus op een woonboot. Ik snap dat het niet heel makkelijk te vinden is, maar als je het adres opzoekt in Google Maps, geeft hij gewoon de juiste locatie aan. En daarnaast: ik had tot op de dag van de overstap prima werkend internet. Nu dus al 2 maanden zonder. De hele samenwerking met KPN, Guidion en T-Mobile deugt niet. En dan krijg ik nu ook nog een mail dat ik m'n eerste factuur moet gaan betalen.. De ironie. T-Mobile, wat gaan we doen? Hoe gaan jullie ervoor zorgen dat er een monteur komt die snapt waar ik woon? Bij elke afspraak die ik maak geef ik aan: let op, de WB achter m'n adres staat voor WOONBOOT.
icon

Beste antwoord door Brian 20 November 2019, 13:54

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7

Hi @Joostboon, ik heb zojuist alle abonnementskosten vanaf het moment van aansluiten tot aan het bezoek van monteur op 17 oktober voor je vergoed + nog wat extra! Daarnaast komt er nog een kleinigheidje jouw kant op. Nogmaals excuses dat het zo lang heeft geduurd en als ik nog wat voor je kan doen laat het dan zeker weten!

Reageer