Hallo,
Afgelopen vrijdag 29-1-2021 is de Guidion monteur bij mij geweest om de apparatuur aan te sluiten. Hij constateerde dat er geen signaal op de lijn is en heeft er een melding van gemaakt.
Maandagavond naar de klantenservice gebeld om te vragen naar de status. Zij raden aan om opnieuw Guidion langs te laten komen om e.e.a. af te ronden/controleren.
Vandaag (2-2-2021) is er een monteur van Guidion geweest, die constateert wederom dat er geen signaal is (geen FO lampje) en dat de netwerkbeheerder dit moet oplossen.
Kan iemand aangeven wat de voortgang hiervan is?
Ik heb een grijze mediaconverter van CTS, nu vraag ik mij af of dit het juiste type is voor mijn aansluiting, en het niet een ONT moet zijn?
Beste antwoord door Cal
Hi
Daarnaast zal ik maandag de status in de gaten houden en, indien nodig, ervoor zorgen dat je wederom voorzien bent met extra mobiel internet. Ik heb er haast op gezet om dit op te lossen en ik vermoed dat je spoedig verder geholpen zal worden!