Beantwoord

niet leveren

  • 12 May 2020
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Vanaf 14-2 wacht ik op een installatie pakket, vele telefonische contacten gehad met allerlei toezeggingen, zelf 2 weken terug is toegezegd dat het voor 13-5 geïnstalleerd zou zijn, echter ik heb nog niets ontvangen terwijl wel de facturen gestuurd worden . Ik ben het nu wel zat om telkens aan het lijntje gehouden te worden en valse beloftes te horen.Ik overweeg mijn  Tmobile op te zeggen wegens niet nakomen van toezeggingen, wanprestatie en in gebrek blijven Het enige wat er nu is , is een trage verbinding door de monteur toch voor elkaar gemaakt dmv een kastje van een andere provider, geen 2de tv aansluiting en een haperende verbinding op mijn tv .

Indien Tmobile dit niet deze week oplost ga ik onderzoeken wat te doen  

icon

Beste antwoord door Piotr 13 May 2020, 16:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hey @gerritbosch,

Wow mijn oprechte excuses dat je er zo'n gevoel aan hebt overgehouden, graag wil ik mijn uiterste best doen voor je om dit gevoel om te draaien! Gelukkig heb ik goed nieuws te melden! Het modem staat klaar voor verzending, dus het pakket kun je eind deze week verwachten. Ook zie ik dat mijn collega Ashantie een mooie compensatie heeft aangeboden en gelijk in orde heeft gemaakt. Daarover heb je vandaag als het goed is een e-mail over ontvangen. Ik ben ervan overtuigd dat het einde in zicht is en je eindelijk van je T-Mobile Thuis pakket kunt gaan genieten. :relaxed:  Heel erg bedankt voor je geduld!

Reageer