Beantwoord

Opzeggen oude provider

  • 6 november 2018
  • 1 reactie
  • 800 Bekeken

Ik heb tmobile thuis genomen en deze wordt 21 november geinstalleerd.
Ik zou nog info ontvangen over wanneer ik mijn kpn abonnement op moet zeggen.
Volgens mij is er een opzegtermijn van een maand.
Dit kost me nu een extra maand termijn volgens mij.

Coen.
icon

Beste antwoord door Sterre 9 november 2018, 11:42

Hoi hirschcm,

Alvast een warm welkom Thuis! Wat leuk dat je naar ons overstapt. Als je gebruikmaakt van de Overstapservice, zeggen wij jouw KPN-abonnement op. Heb je geen Overstapservice aangevraagd, dien je zelf jouw KPN-abonnement op te zeggen. Hier zit vaak inderdaad een maand opzegtermijn aan. Ik heb het meteen voor je gecheckt: ik zie geen overstapdossier in jouw T-Mobile Thuis account staan, dus dat betekent dat je KPN zelf zal moeten opzeggen. Ik raad je aan contact op te nemen met KPN hoe je dit verder moet aanpakken. Succes en ik zie je snel bij T-Mobile Thuis!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hoi hirschcm,

Alvast een warm welkom Thuis! Wat leuk dat je naar ons overstapt. Als je gebruikmaakt van de Overstapservice, zeggen wij jouw KPN-abonnement op. Heb je geen Overstapservice aangevraagd, dien je zelf jouw KPN-abonnement op te zeggen. Hier zit vaak inderdaad een maand opzegtermijn aan. Ik heb het meteen voor je gecheckt: ik zie geen overstapdossier in jouw T-Mobile Thuis account staan, dus dat betekent dat je KPN zelf zal moeten opzeggen. Ik raad je aan contact op te nemen met KPN hoe je dit verder moet aanpakken. Succes en ik zie je snel bij T-Mobile Thuis!

Reageer