Wij hebben 13 jan een bestelling gedaan voor T-mobile Thuis incl overstapservice met als wensdatum 12 feb. Hiervoor waren we klant bij:
1. KPN - Vaste telefonie
2. Tele 2 - Internet
3. KPN - Digitenne
Op de een of andere manier lijkt het niet te lukken om de overstap van KPN naar T-mobile te maken. We hebben al meerdere keren gebeld naar zowel T-mobile, KPN als Guidion. Echter worden we steeds van het kastje naar de muur gestuurd.
Bij contact met T-mobile: de aanvraag voor overstappen en nummerbehoud etc. is naar KPN gegaan, echter die is daar geweigerd.
Bij contact met KPN: wij hebben nooit iets van T-mobile gehoord en ook geen aanvraag gekregen.
Dit gaat zo al 3 weken door. De wensdatum is inmiddels ook vanuit jullie verschoven naar 26 februari, en zouden we "binnenkort" bericht krijgen over een installatiedatum. Echter hebben we tot nog toe helemaal niets mogen ontvangen. Geen datum, noch installatiepakket.
Wij hebben veel geduld voor de zaak, echter begint het na ruim een maand toch wel op te raken en neemt de mate van teleurstelling toe.
Hopelijk krijgen we ZSM opheldering van jullie hierover hoe het een en ander in elkaar zit en of de bestelling uberhaupt nog door gaat.
Mvg,
Tan
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel