Beantwoord

Overstap van Telfort/KPN naar Tmobile

  • 30 November 2020
  • 4 reacties
  • 252 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemorgen,

Ik ben bezig met de overstap van Telfort/KPN naar T-mobile.

Beide telefoons zijn gelukt, en worden op 30-12 overgezet.

Maar bij mijn thuis abonnement is de overstapservice niet gelukt, en hier moet ik nu zelf achteraan.
Dit vind ik vervelend, want toen ik van KPN naar telfort ging (wat hetzelfde bedrijf is) was het telefoongesprek al erg naar en dwingend om toch te blijven.

Maar ik heb nu ook een afspraak planner van guidion, hier kan ik vanaf 15 december een afspraak inplannen terwijl ik 1 januari had aangegeven bij het bestellen.

Ik moet denk ik eerst nu opzeggen bij kpn, en daar zal ik dan een einddatum horen.
Deze einddatum gebruiken voor de afspraak bij guidion.
En dan start mijn abonnement automatisch op die datum???
Ook als dit bijvoorbeeld 30 december is?

Mvg,
Frank

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 November 2020, 10:58

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @FamBLOM  

Soms wordt je al eerder aangesloten dan dat je wilt, op het moment dat het kan.

Wat wel kan is een nieuwe aanvraag voor thuis doen en de monteurs afspraak inplannen rond de dag dat KPN stopt bijvoorbeeld, je abonnement gaat dan pas in wanneer de monteur alles heeft aangesloten.

Reputatie 7

Hi @FamBLOM, alvast van harte welkom! Zo te zien heb je inmiddels al een afspraak met een monteur ingepland. Zoals Waqqas al aangeeft start je abonnement zodra de monteur alles aangesloten heeft. Als je je oude abonnement opzegt met dezelfde datum dan gaat dat helemaal lukken! :slight_smile:

Hoi @Brian 

Ik heb de overstap inderdaad nu geregeld op 30-12
Ik ga er vanuit dat het dan inderdaad ook de 30ste werkt :blush:

Kun je me vertellen welke router er geleverd word?
Ik wil me alvast inlezen betreft eigen router of niet.

Bij KPN heb ik de experiabox nooit gebruikt, maar mijn eigen router is aan vervanging toe. Dus hoop jullie router te kunnen gebruiken.
Maar ik heb een synology die ik van buitenaf wil kunnen blijven bereiken.
En mijn huidige router staat in de woonkamer in plaats van de meterkast waar de glasaansluiting zich bevind. Dus ik wil graag kijken welke wifi6 mesh(?) accespoints ik wil gaan gebruiken, omdat vanuit de meterkast de wifi niet gaat werken. 

Mvg,
Frank

Reputatie 7
Badge +8

@FamBLOM Zeker. Je ontvangt van ons een ZyXel T-50 modem! :smile:

Reageer