Beantwoord

Overstappen van XS4ALL naar T-Mobile

  • 15 October 2020
  • 2 reacties
  • 259 Bekeken

Hallo,

Mijn huishouden is van plan om over te stappen van XS4ALL naar T-Mobile om gebruik te maken van de €50 gigabit + unlimited sim only actie. Ik zou graag weten hoe we dit het beste kunnen aanpakken zonder een paar dagen zonder internet te zitten.

We wilden eerst gebruik maken van de gratis overstapservice, maar we willen bij XS4ALL nog regelen dat nieuwe inkomende emails naar het oude XS4ALL emailadres worden doorgestuurd naar onze nieuwe emailadressen (dit is blijkbaar sinds dit jaar wettelijk verplicht). 

Wat zou voor mij het beste plan van aanpak zijn: eerst de nieuwe pakketten bestellen bij T-mobile en pas opzeggen bij XS4ALL als we een datum hebben dat de monteur langs komt, of andersom?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 October 2020, 14:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @envisat  Welkom bij T-mobile.

ik ben ook overgestapt met de overstapservice. Ik heb eerst een gratis Hotmail/Gmail mailadres aangemaakt.

Toen handmatig zoveel mogelijk zelf mailadres aangepast en bij oude provider in webmail een doorstuur mail-adres ingevuld (nieuwe Hotmail) 

Ben nu twee maanden weg bij Ziggo maar krijg nog wel de mails doorgestuurd. De adressen die ik vergeten ben kan ik dan gelijk aanpassen en ik mis geen mails.

Maak je gebruik van de overstap service sluit X4all je pas af als ze van TM een seintje krijgen dat het is gelukt.

Groetjes.

 

Reputatie 7
Badge +15

@envisat 

Via deze pagina kan je thuis en mobiel tegelijk bestellen, XS4ALL gaat door met het leveren tot aan de installatiedatum die je krijgt bij T-Mobile met de overstapservice.

De monteur neemt contact met je op zodra de installatiedatum bekend is, probeer de afspraak op de installatiedatum te plannen of ~1 dag erna indien mogelijk.

 

Reageer