Beantwoord

Overstapservice: mijn provider staat er niet tussen

  • 1 maart 2018
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

Hallo,

Wat moet ik doen als mijn huidige provider er niet tussen staat (Fiber), ik heb ondertussen zelf al opgezegd bij Fiber voor de zekerheid.

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Sterre 2 maart 2018, 13:17

Hoi Ista!



Hidden heeft je een goede uitleg gegeven over de overstapservice. Wat je kunt doen is een abonnement bij ons bestellen zonder overstapservice. Je kunt een wensdatum doorgeven, een dag waarop jij graag hebt dat je diensten bij T-Mobile Thuis ingaan. Wij streven er dan naar jou op die dag aan te sluiten. Dit kan je zo proberen af te stemmen, dat wanneer jouw oude provider stopt, jouw abonnement bij T-Mobile Thuis ingaat!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Ista!

Hidden heeft je een goede uitleg gegeven over de overstapservice. Wat je kunt doen is een abonnement bij ons bestellen zonder overstapservice. Je kunt een wensdatum doorgeven, een dag waarop jij graag hebt dat je diensten bij T-Mobile Thuis ingaan. Wij streven er dan naar jou op die dag aan te sluiten. Dit kan je zo proberen af te stemmen, dat wanneer jouw oude provider stopt, jouw abonnement bij T-Mobile Thuis ingaat!
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Ista,

Niet alle providers nemen deel aan de overstap service.
Met de overstapservice zijn er onderling afspraken gemaakt om het voor de klant zo soepel mogelijk te laten verlopen. bijvoorbeeld als het niet in een keer goed werkt loopt het oude abonnement nog even door.

Helaas willen niet alle providers hier aan mee werken.

Reageer