Ik heb een abonnement op T-Mobile Thuis afgesloten. Afspraak met Guidion gemaakt voor de installatie, die wordt op de dag van leveren geannuleerd. Nu ben ik in de wirwar van 'klantenservice' terechtgekomen. Veel toezeggingen gehad en zelf oplossingen aangedragen....maar geen enkele afspraak wordt nagekomen qua terugbellen, mailbevestiging en voortgang. Ben nu in een week een veelvoud aan telefoontjes verder en nog geen oplossing in zicht. Als ik aangeef het nu ook niet meer te weten en nog als enige optie zie ontbinding van het contract (wat ik eigenlijk niet wil, ik wil gewoon aangesloten worden en gebruik kunnen maken van wifi, tv en bellen, ben ook immers jarenlang T-Mobile klant voor mobiel) wordt aangegeven dat dit een juridisch verhaal gaat worden met een afkoopsom.
Iemand deze ervaring? En hoe gekomen tot een oplossing?
icon
Beste antwoord door Sterre 2 oktober 2018, 16:42
Hoi brokenglass,
Ik kijk graag met je mee naar de situatie, zodat ik een goed beeld kan krijgen van wat mijn collega's met je hebben besproken en hebben uitgezocht voor je. Kun je mij in een
privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Ik ga jouw gevoel over T-Mobile Thuis helemaal positief omdraaien!
Bekijk origineel