Beantwoord

Status bestelling, Klantvoordeel.

  • 3 maart 2019
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Hallo!
Als ik inlog op mijn T-Mobile thuis account staat er nog steeds "BESTELLING ONDERWEG" maar deze is allang bezorgd. Waarschijnlijk is dit de reden dat ik nog steeds geen T-Mobile klantvoordeel kan aanvragen. Heb Postnl ook al gesproken en die konden de status niet handmatig aanpassen, maar konden wel zien dat de bestelling was bezorgd en dat ik een handtekening had gezet.

Verander aub mijn status zodat ik gebruik kan maken van klantvoordeel voordat mijn volgende rekening binnenkomt :)

-Björn
icon

Beste antwoord door Piotr 6 maart 2019, 17:16

Hey Björn,



Zo te zien heb je je Klantvoordeel al geactiveerd en is het probleem opgelost!😁 Mocht ik je nog met iets kunnen helpen dan weet je mij te vinden!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hey Björn,

Zo te zien heb je je Klantvoordeel al geactiveerd en is het probleem opgelost!😁 Mocht ik je nog met iets kunnen helpen dan weet je mij te vinden!
Hey Björn,

Zo te zien heb je je Klantvoordeel al geactiveerd en is het probleem opgelost!😁 Mocht ik je nog met iets kunnen helpen dan weet je mij te vinden!

Ja Piotr, bedankt!

Reageer