Beantwoord

Status bestelling T-Mobile Thuis

  • 6 maart 2019
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

Goedemiddag ik heb vanmiddag een bestelling gedaan voor my t-mobile thuis. Er zou een mail gestuurd worden ter bevestiging. Maar deze email is niet binnen gekomen. Ik vraag mij af of de bestelling wel goed is gegaan?
icon

Beste antwoord door Piotr 10 maart 2019, 15:23

@jhjansen Tof dat je T-Mobile Thuis gaat nemen!😁 Het kan een tijdje duren voordat je de bevestiging ontvangt. Heb je deze inmiddels al ontvangen? Mocht dat niet het geval zijn dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan controleer ik dit gelijk voor je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Is de mail ook niet in je Spam box terecht gekomen?
Reputatie 6
Badge +2
@jhjansen Tof dat je T-Mobile Thuis gaat nemen!😁 Het kan een tijdje duren voordat je de bevestiging ontvangt. Heb je deze inmiddels al ontvangen? Mocht dat niet het geval zijn dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan controleer ik dit gelijk voor je!

Reageer