Beantwoord

T mobile thuis ACS

  • 8 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 334 Bekeken

Goedemiddag,

Wij hebben op 17 juli een monteur hier gehad, deze kwam het T-mobile thuis pakket installeren, want we stapten over vanuit KPN. Echter zei hij direct dat we geen internet hebben, want KPN had iets fout gedaan met het overstappen. Konden ze echter op afstand oplossen, en na de vakantie (maandag as) komt er iemand langs om te controleren of het werkt. Echter nu, na onze vakantie de televisie kastjes geïnstalleerd, nu geeft deze de volgende error: Unable to connect to ACS. Please contact technical support. Via de telefoon kom ik niet verder, kan iemand hier ons helpen? 

 

Groet,

Roy

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 augustus 2020, 13:26

@RoyvdB1993 

Haal de modem en tv box even van het stroom, nadat je modem weer is opgestart start dan ook de tv box op zonder internetkabel en steek die er pas in als de melding geen netwerkverbinding gevonden verschijnt.

Mocht dit niet helpen voer dan eens een fabrieksreset uit door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey @RoyvdB1993,

Heeft de tip van Waqqas geholpen? En laat je ons weten hoe het monteursbezoek is verlopen? :relaxed:

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @RoyvdB1993 

Heb je de tv box direct op de modem aangesloten? Je hebt de Zyxel modem?

Hallo @Waqqas,

Ja en Ja ;-)

Roy

Reputatie 7
Badge +18

@RoyvdB1993 

Haal de modem en tv box even van het stroom, nadat je modem weer is opgestart start dan ook de tv box op zonder internetkabel en steek die er pas in als de melding geen netwerkverbinding gevonden verschijnt.

Mocht dit niet helpen voer dan eens een fabrieksreset uit door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

 

Reageer