CIF heeft de eerste 2 jaar het alleenrecht gegeven aan Caiway als provider voor internet en (digitale)TV. Deze twee jaar zijn al lang en breed voorbij, dus andere aanbieders zouden nu ook gebruik moeten kunnen maken van dit netwerk.
Is er iemand die een wat duidelijker antwoord kan geven op de vraag of T-Mobile hier van op de hoogte is?
Beste antwoord door Sander
Bedankt voor je vraag! Dit is altijd een goed signaal voor ons om te horen. Wij willen natuurlijk niets liever dan jou aansluiten op ons netwerk. Soms zijn er dit soort rare rechtenkwesties. Dan mogen andere providers niet leveren en heeft de klant uiteindelijk geen keus. Als jij aangeeft dat die twee jaar voorbij zijn en nu iedere provider gebruik zou mogen maken van het netwerk, dan wil ik dat graag voor je regelen! Ik kan niets beloven, behalve dat ik het voor je uit wil zoeken. Stuur je postcode en huisnummer in een privébericht, dan ga ik de status opzoeken. Afhankelijk hiervan kan ik een haalbaarheidsonderzoek bij de netwerkbeheerder in gang zetten. Op die manier kan ik op korte termijn (een weekje) de status aan laten passen. Als dat lukt, kun je daarna via onze kanalen een abonnement aanvragen.
Kortom, voor ons is er werk aan de winkel. Ik hoor graag van je!