Per 14 februari is mijn abonnement bij T-Mobile actief geworden. Echter zegt T-Mobile mijn Ziggo abonnement niet op. Ik heb van het weekend telefonisch contact gehad met T-Mobile Thuis en de dame die ik aan de lijn had gaf aan dat dit te maken had met een probleem met de koppelnig met PostNL.
Op dat moment had ik niet door dat Ziggo nog niet opgezegd was en had ik alleen door dat mijn klantenvoordeel niet verrekend werd. Maar het abonnement bij Ziggo is 67 euro per maand, dus dat wordt een duur grapje voor T-Mobile als zij deze niet op tijd opzeggen.
Beste antwoord door Jason
Je betaalt bij ons pas vanaf het moment dat je online komt, hogere kosten zullen er niet zijn! Of doel je op de periode waarin Ziggo nog niet opgezegd was? Dat verloopt namelijk via onze Overstapservice en zal geen effect hebben op de periode 14-02 t/m 17-02 waarin Ziggo technisch gezien nog niet opgezegd was. Mocht dit om wat voor reden dan ook wel zo zijn, dan zullen we jouw extra gemaakte kosten aan onze kant vergoeden. Geniet van jouw abonnement en als je ergens anders hulp bij kunt gebruiken, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar!