Beantwoord

Tijdelijk internet in afwachting installatie glasvezel

  • 20 August 2019
  • 3 reacties
  • 797 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,
Ik heb een glasvezel pakket besteld, deze kan waarschijnlijk pas rond de 3de week van september worden geïnstalleerd, maar ik verhuis al in de 1e week van september het huis in.
Heeft T-Mobile misschien een tijdelijke oplossing om het gat daartussen te overbruggen?
Hebben jullie bijvoorbeeld een 4g wifi router te leen/huur?
Groet,
-Floriaan
icon

Beste antwoord door Piotr 22 August 2019, 15:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Goedemiddag @Jazzrabbit Welkom in de community. Fijn dat je glasvezel hebt besteld.

Ik zag toevallig gisteren een Dijk van een aanbieding bij AH voor een Mifi-Router.
Misschien kan je dan even vooruit. (Als AH ze nog heeft, want ze vliegen de deur uit)
Of T-mobile een oplossing heeft weet ik niet, dan moet je even wachten op een reactie van het webcare team.
Groetjes
Reputatie 7
Hey @Jazzrabbit,

Allereerst welkom Thuis!😁 Je kunt ook via je My T-Mobile Thuis omgeving je bedenkperiode overslaan om het proces te versnellen. Of middels je mobiele abonnement een hot-spot opstellen als tijdelijke noodoplossing!
Reputatie 2
Bedankt voor de reacties. Inderdaad geen verkeerde aanbieding van de ah, en ik wist niet dat een hotspot maken ook met een iPhone - windows laptop combi kon.
Uiteindelijk komt de installateur toch 9 september al, eerder dan verwacht, maar komt erg goed uit.
Wederom bedankt.
Groet.

Reageer