Beantwoord

Vast internet werk niet

  • 14 December 2019
  • 2 reacties
  • 178 Bekeken

Sinds een uur heb ik geen internet, maar ik zie nergens dat er een storing is. Er wordt gevraagd om in te loggen via 192.168.1.1, maar wanneer ik dit doe staat er dat er geen internetverbinding mogelijk is en dat ik contact moet opnemen met de provider. Ik heb alle tips zoals het modem van de stroom afhalen geprobeerd, maar niets werkt. Ook het lampje voor internet brandt als enige niet.

icon

Beste antwoord door stefan.1997 14 December 2019, 12:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge

Beste @TochMaarOverstappen,

Maak je gebruik van een Huawei modem of Zyxel modem? In beide gevallen raad ik je aan om een fabrieksherstel uit te voeren. Dit doe je door een pen of paperclip in de het daarvoor bestemde gaatje aan de achterkant van het modem te steken. Bij dit gaat je staat als het goed is ook reset. Let er wel op dat je alle instellingen kwijt raakt en dat je het modem en de wifi instellingen dus opnieuw in met stellen. 
 

Reputatie 7

Hi @TochMaarOverstappen, is het gelukt met de tips van Stefan? Mocht je nog problemen ervaren stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik meteen met je mee!

Reageer