Beantwoord

Verbinding

  • 15 mei 2019
  • 3 reacties
  • 333 Bekeken

Alles perfect aangesloten maar nog steeds geen KPN verbinding denk. Graag een oplossing aub
icon

Beste antwoord door Piotr 17 mei 2019, 16:46

Hey @Nixon13,

Ik heb je gegevens er gelijk bij gepakt. Gelukkig zie ik dat alles in gang is gezet om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Onze technische dienst heeft de netwerkbeheerder aangestuurd. Je hoort nog van ons, hulp is aanstaande!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

4G voor Thuis gaat gewoon via het mobiele netwerk van T-Mobile.
Wat is precies het probleem? Heb je je simkaart wel geactiveerd?

Groet,
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Nixon13,

Geen zorgen, wij gaan je hiermee helpen!

Ik zie dat dit om een Thuis-verbinding gaat en niet om 4gvt, dus ik zet 'm alvast even in de juiste map. Mijn lieve collega's van de Thuis-afdeling komen dan vanzelf langs om jou verder te helpen. ☺
Reputatie 5
Badge +2
Hey @Nixon13,

Ik heb je gegevens er gelijk bij gepakt. Gelukkig zie ik dat alles in gang is gezet om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Onze technische dienst heeft de netwerkbeheerder aangestuurd. Je hoort nog van ons, hulp is aanstaande!

Reageer