Beantwoord

Vergeet je niet je apparatuur terug te sturen

  • 12 November 2020
  • 2 reacties
  • 200 Bekeken

Geachte Heer/Mevrouw,

 

Na een maand te hebben gewacht op een aansluiting heb ik gebeld en de boel maar geannuleerd. Zie ook eerdere bericht van mij hierover.

 

Nu blijkt dat ik een reminder heb gekregen dat ik de apparatuur nog niet heb terug gestuurd. Dit is wel het geval. Na de kosten die ik heb gemaakt en de overlast die ik heb ondervonden door geen internet te hebben gehad, een maand lang nu dit? Echt kansloos.

 

Ik hoop dat iemand dit via deze weg kan doorgeven aan de administratie…

 

Met vriendelijke groeten,

Johan ter Mors

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 12 November 2020, 14:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @jtermors  Wat jammer dat het zo is gelopen.

Gelukkig heb je al het bewijs netjes bewaard. De moderators kunnen je zodra ze tijd hebben verder helpen. 
Groetjes en tot ziens 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @jtermors, het is gemeld bij de administratie. Sorry dat het zo heeft moeten gaan!

Ik heb jouw verzendbewijs toegevoegd aan je klantprofiel, nu is alles inzichtelijk. Onze distributiepartner heeft jouw pakket nog niet retour gemeld. Schijnbaar spelen er nog steeds vertragingsissues en worden retourzendingen twee tot drie weken later pas retour gemeld. Er zal geen boete komen, je kunt de waarschuwende e-mails volledig negeren. 

Mocht ik toch nog iets anders voor je kunnen doen, dan kun je me een berichtje sturen. Stay safe!

Reageer