Beantwoord

Versnelde aansluting tv en internet pakket

  • 4 May 2018
  • 1 reactie
  • 217 Bekeken

Hi,

Mijn vriend en ik gaan morgen in ons nieuwe appartement. We zijn allebei member bij T-mobile. Wij vroegen ons af hoe we zo snel mogelijk tv en internet kunnen krijgen. We hebben gebeld met een van jullie collega's en die vertelde dat dit mogelijk is maar dan zonder bedenktijd. Dit is voor ons prima. Nu weten we alleen niet hoe we dit moeten doen omdat het nergens aangegeven staat bij het kiezen van het pakket.

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Sterre 7 May 2018, 15:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Pallllllie,

Welkom en gefeliciteerd met jullie nieuwe appartement! Gaan jullie voor het eerst samenwonen? Dat lijkt me een hele mooie stap! Zelf ga ik deze week ook verhuizen, maar nog niet samenwonen. Ik kijk er heel erg naar uit om in mijn nieuwe huisje te wonen, maar dat gesjouw met die meubels: liever niet... Hopelijk zijn jullie handigere harry's dan ik!

Ik heb het direct voor je nagekeken en ik zie dat jullie inmiddels een bestelling hebben gedaan en de bedenktijd hebben overgeslagen. Super dat jullie de functie hebben gevonden! Via My T-Mobile Thuis kun je gelukkig veel zelf regelen. Door het overslaan van de bedenktijd zijn wij hard voor jullie aan de slag gegaan om alles zo spoedig mogelijk online te krijgen. Binnenkort ontvangen jullie alle benodigde apparatuur. In onze installatievideo kunnen jullie stap voor stap volgen hoe jullie de hardware kunnen installeren. Ik heb meteen opgezocht voor jullie wat de geplande datum is voor het ingaan van de diensten. Die staat nu op 18 mei. Het aftellen mag beginnen dus. Veel plezier alvast bij T-Mobile Thuis!

Reageer