Beantwoord

Vertraagde oplevering

  • 27 september 2019
  • 2 reacties
  • 370 Bekeken

ik probeer al sinds 6 sept t mobile thuis te krijgen
tot nu toe lukt dat niet
vandaag is de monteur geweest
die lukte het ook niet
het zou aan KPN liggen
de lijn is niet op mijn adres aangesloten
maar wrsl iemand anders zijn adres
maar ik krijg nu weleen mail dat ik vanaf 11 sept mag gaan betalen
want ik zou per die datum internet hebben
niet dus
wat nu ??
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 27 september 2019, 22:45

Hallo @renetmo1

de monteur heeft het probleem door gezet. waarschijnlijk word hierdoor ook de lijn opgeleverd.
Je hoeft dus zelf geen actie te ondernemen voor een niet werkende verbinding. Als je hier meld wanneer het wel werkt dan kan een moderator controleren of de start datum klopt. en eventueel de dagen dat je geen gebruik heb kunnen maken van de dienst crediteren op je volgende factuur.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo @renetmo1

de monteur heeft het probleem door gezet. waarschijnlijk word hierdoor ook de lijn opgeleverd.
Je hoeft dus zelf geen actie te ondernemen voor een niet werkende verbinding. Als je hier meld wanneer het wel werkt dan kan een moderator controleren of de start datum klopt. en eventueel de dagen dat je geen gebruik heb kunnen maken van de dienst crediteren op je volgende factuur.
vrijdag is monteur van KPN geweest en die heeft iets gedaan in de schakelkast en we hebben nu dus internet. en nu ben ik dus benieuwd naar de eerste rekening. ik wacht af

Reageer