Beantwoord

Vertraging aansluiting glasvezel

  • 12 februari 2020
  • 1 reactie
  • 212 Bekeken

Ik had dit bericht ook al als reactie onder een topic gepost maar het leek mij ook handig om er gewoon een topic van te maken.

Ten eerste ben ik in eerste instantie superblij met de t-mobile thuis deal, de prijs is fantastisch! Echter heb ik telefonisch begrepen dat er een tekort is aan porten en kan dus mijn abonnement dus niet geactiveerd worden. Is er ergens een plek waar ik updates bij kan houden of achteraan kan bellen zodat er een port in mijn wijkcentrale vrijgemaakt kan worden? Mij is verteld dat het zelfs maanden zou kunnen duren.

1 maart verhuizen we naar ons nieuwbouw appartement en dan is het eigenlijk wel de bedoeling internet te hebben, des noods tijdelijk met een 4G T-Mobile dongle om de wachttijd te overbruggen als het langer gaat duren dan 1 maart? Het liefst sluit ik natuurlijk geen abonnement af bij Ziggo of KPN maar ik moet wel echt internet hebben op 1 maart.

Wat is de gemiddelde doorlooptijd/wachttijd voor het opleveren? :) De bestelling staat nu op ‘-8 dag(en)’.

Alvast bedankt!


Groet,

Steyn

icon

Beste antwoord door Jason 13 februari 2020, 16:54

Hoi @Steyn,

 

Welkom op de Community, hier helpen we elkaar graag aan oplossingen! :smile: Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over T-Mobile Thuis, ik weet ook zeker dat je veel plezier van jouw abonnement zult hebben straks. We kampen inderdaad met een poort tekort. Hier wordt door onze netwerkspecialisten keihard aan gewerkt. Elke dag worden er poorten gereserveerd in de wijkcentrales. In enkele gevallen heeft dit oplevering langer vertraagd dan verwacht inderdaad. Ik ga het tot op de bodem uitzoeken voor je. Mag ik alsjeblieft je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een PM. Zodra ik dit binnen heb, ga ik zo snel mogelijk uitzoeken wat de status is van jouw aanvraag.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Steyn,

 

Welkom op de Community, hier helpen we elkaar graag aan oplossingen! :smile: Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over T-Mobile Thuis, ik weet ook zeker dat je veel plezier van jouw abonnement zult hebben straks. We kampen inderdaad met een poort tekort. Hier wordt door onze netwerkspecialisten keihard aan gewerkt. Elke dag worden er poorten gereserveerd in de wijkcentrales. In enkele gevallen heeft dit oplevering langer vertraagd dan verwacht inderdaad. Ik ga het tot op de bodem uitzoeken voor je. Mag ik alsjeblieft je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een PM. Zodra ik dit binnen heb, ga ik zo snel mogelijk uitzoeken wat de status is van jouw aanvraag.

Reageer