-
-
is een nieuwe Poster
-
3 reacties
Op 1 oktober zouden wij aangesloten worden op glasvezel van T-mobile thuis. Omdat het glasvezel betreft zou er een monteur langskomen van het bedrijf Guidion.
Die kwam ook, maar maakte meer kapot dan hij repareerde; hij kon de aansluiting niet zelf afmaken, daar moest een collega voor komen. Die kwam dus niet. Vervolgens heel circus van bellen, teruggebeld worden (maar niet heus), moederbedrijf KPN zou terugbellen (OOK NIET).
Ondertussen zijn we nog steeds niet aangesloten en heb ik uren aan de telefoon gezeten.
- WAT MOET EEN MENS DOEN OM GEWOON NORMAAL EEN GLASFIBER KABELTJE OP EEN MODEM AANGESLOTEN TE KRIJGEN?
2. WAT GAAT T-MOBILE AAN COMPENSATIE DOEN?
Reken maar dat deze negatieve klantervaring alle internet-fora (tweakers, twitter, facebook) over zal gaan.
Of had u nog niet door dat ik woedend was?
(een zeer ontevreden betalende, maar niet aangesloten klant).
icon
Beste antwoord door Brian 4 oktober 2019, 11:58
@nogsteedsnietaangesloten Jammer om te horen dat het niet gelukt is met het aansluiten. Het kan soms gebeuren dat er iets niet goed is met het aansluitpunt of de kabel vanuit de centrale naar jouw adres, dit wordt pas duidelijk op het moment dat de modem wordt gesloten en er geen verbinding blijkt te zijn. De netbeheerder KPN neemt inderdaad contact met je op maar dit kan een aantal werkdagen duren. Maar geen zorgen, uiteraard gaan we er voor zorgen dat je zo snel mogelijk online bent!
@Levibez We hebben de netbeheerder ingeschakeld en ze hebben gisteren de werkopdracht ontvangen. Ik verwacht dat je binnen enkele werkdagen online bent!
Bekijk origineel