Beantwoord

Waar blijft mijn installatiepakket?

  • 8 July 2020
  • 2 reacties
  • 227 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

Nogmaals vraag ik via deze weg of mijn installatiepakket al onderweg is. Ik heb in de tussentijd 4-6 keer met de klantenservice aan de telefoon gezeten. Eerste bestelling (25-05-2020) was naar een verkeerde adres verstuurd (gedeeltelijk mijn schuld - verkeerde huisnummer opgegeven, T-mobile medewerker een verkeerde postcode ingevoerd). Heeft 4 weken geduurd, totdat ik ineens een mail op 24-06-2020 binnen kreeg met de bevestiging van mijn annulering. Zelf had ik niks gedaan, dus maar meteen de klantenservice gebeld om na te vragen hoe dit kon.

Een medewerker vertelde mij dat de eerste bestelling inderdaad was komen te vervallen. Een reden hiervoor kon hij niet geven, dus legde hij het maar op het verkeerde huisadres. Vervolgens plaatste hij een nieuwe bestelling (24-06-2020), waar ik inmiddels al 2 weken op zit te wachten. De medewerker had de levering binnen 1 week beloofd.

Vorige week woensdag gebeld om na te vragen waar het pakket bleef. Een medewerker vertelde mij dat het pakket nog steeds in het distributiecentrum lag en dat ik ‘s avond of de volgende ochtend een track&trace code zou ontvangen. Niet gebeurd, dus afgelopen vrijdag weer gebeld. Tijdens dit telefoongesprek werd mij beloofd  dat er een pushmelding naar het distributiecentrum zou worden gestuurd, zodat ik binnen 2 dagen een track&trace code zou ontvangen. Tot op heden nog steeds niks binnen.

Verder kreeg ik van degene de tip om direct de klantenservice te bellen, zodra de track&trace code verstuurd is. De klantenservice zou dan voor mij een spoedafspraak met de installateur maken, omdat het allemaal zo lang geduurd heeft (extra serviceverlening). Gisteren werd mij door een andere medewerker (met meer bevoegdheid) verteld dat dit nooit gedaan wordt en dat ik zelf een afspraak moet maken. Nu zie ik dat vrijdag 17 juli pas de eerste mogelijkheid is, wat ik echt belachelijk laat vind. Zoals je begrijpt, begint mijn geduld op te raken en heb ik het gevoel dat ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Mijn vriend werkt gedeeltelijk thuis en zit inmiddels ver over zijn bundel heen!!

Nu heb ik vanaf vorige week donderdag al 3 berichten en 1 mail  over het maken van een afspraak met Guidion ontvangen, maar is er nog steeds geen track & trace-code of een smsje vanuit T-Mobile verstuurd. 

Graag zou ik zo spoedig mogelijk weten wanneer het pakket wel onderweg is.

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 9 July 2020, 09:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @CLEB22, goed dat je om hulp vraagt en welkom op de Community! Ik zie dat jouw pakket gisterochtend rond 11:00 uur eindelijk gearriveerd is gelukkig! 😊 

Om uitleg te bieden ten aanzien van wat er gebeurd is met de eerdere bestelling: wanneer je een verkeerd adres opgeeft en dit niet overeenkomt met het daadwerkelijke adres, zal de bestelling uiteindelijk geannuleerd worden. Dat mijn collega jouw postcode foutief in het systeem zet, komt doordat het huisnummer dat jij opgaf niet klopt met de correcte postcode van het juiste huisnummer. Ons systeem geeft een foutmelding wanneer postcode + huisnummer niet corresponderen. Het spijt me dat dit gebeurd is, maar als zowel huisnummer als postcode niet corresponderen met het goede adres, kunnen wij dit ook niet direct controleren. 

Gelukkig heb je nu een afspraak met Guidion kunnen maken voor de 13e. Bedankt voor je geduld en begrip en alvast heel veel plezier met jouw abonnement. Als ik nog iets voor je kan doen in de toekomst, geef een seintje! 😉

Goedemorgen Jason,

Ja, heel fijn dat het inmiddels binnen is. Helaas wel weer op het verkeerde huisnummer, terwijl in de nieuwe bestelling en bevestiging het juiste huisnummer vermeld stond. Hoe dit weer heeft kunnen gebeuren is voor mij een raadsel (en vervelend), maar gelukkig was de bewoner op dit huisnummer zo vriendelijk om het pakket voor mij aan te nemen en te bewaren.

Gelukkig kon er voor a.s. maandag nog een monteur gereserveerd worden, hoewel dit ook nog aan de late kant is. Eerst werd er beloofd dat er een spoedafspraak gemaakt kon worden, terwijl deze belofte later door een andere collega (met meer bevoegdheid) werd onttrokken. Tevens vond deze medewerker dat ik de afspraak zelf moest maken. Vind ik vreemd en zeer klantonvriendelijk na 6 weken wachten.

Reageer