Beste, is er al bekend wanneer ze komen schouwen en aansluiten van het glasvezelnetwerk op mijn adres?
Ik heb mijn bedenktijd geweigerd omdat ik zo snel mogelijk wil overstappen.
Groetjes,
Claudia
Beste antwoord door Jason
Hoi
Welkom op de Community, tof dat je hier jouw vraag stelt! Wat leuk dat je klant bent geworden, van harte welkom! Ik geef je graag meer informatie. Voor het aanleggen van ons eigen glasvezel netwerk in Den Haag werken we samen met onze aannemer Volker Wessels. Zij zullen het aansluitpunt voor Glasvezel in je woning plaatsen en daarna komt onze monteur langs om alles voor je aan te sluiten.Het plaatsen van de glasvezelpunten gaat in veel gevallen per wijk of straat. Onze aannemer neemt telefonisch contact met je op om hier een afspraak voor te maken. Dit kan even duren maar maak je geen zorgen, je wordt zeker niet vergeten! Een aanvraag voor een bestaande aansluiting duurt normaal gesproken ongeveer 4 tot 6 weken. Omdat in Den Haag de aansluitingen nog aangelegd moeten worden kan dit langer duren. Je kunt rechtstreeks contact opnemen met Volker Wessels via 088 1860 444, dan nemen ze de planning graag met je door.