Beantwoord

Wanneer wordt de glasvezel aansluiting geactiveerd?

  • 26 July 2019
  • 3 reacties
  • 594 Bekeken

Gegevens
Klantnummer: [verwijderd door moderator]
Abbonement: Internet 100

Dag allemaal,

Op 3 juli is er een Guidion monteur bij ons langs geweest en heeft alles netjes geïnstalleerd (de converter en de router). De monteur gaf aan dat KPN het glasvezel signaal nog niet had geactiveerd, hierover zou een instantie nog contact met ons opnemen. Dit is nog niet gebeurd.

In de tussentijd heb ik de converter en de router in het stopcontact gehad en werkt inderdaad alles, behalve het binnenkomende internet. Nu is het toch meer dan 4 weken geleden dat de boel geïnstalleerd is en vraag ik me af of ik het proces zelf kan versnellen of dat jullie ons meer informatie kunnen geven? Ik hoor het graag

Met vriendelijke groet,
Joost de Graaf
icon

Beste antwoord door Brian 31 July 2019, 14:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @De_Joost, ik ben er meteen voor je achteraan gegaan en op dit moment wachten we nog op bevestiging van de netbeheerder. De geplande aansluiting vanaf de centrale op 03-07 lijkt niet goed te zijn gegaan. We hebben vorige week woensdag opnieuw navraag gedaan en ik hoop deze week meer duidelijkheid te hebben. Ik houd je op de hoogte Joost!
Beste Brian,

We hebben nog steeds geen internet en we vroegen ons af of ondertussen voortgang is aangezien de week voorbij is.

Met vriendelijke groet,
Joost de Graaf
Reputatie 7
Hey Joost,

Ik kan je meer duidelijkheid geven. Op 19 augustus staat de activatie van je abonnement gepland. Vanaf die datum kun je probleemloos van je T-Mobile Thuis abonnement genieten! Bedankt voor je geduld in deze.

Reageer