Na maandag gebeld te hebben met jullie omdat ik het installatiepakket nog steeds niet in huis had en de monteur dinsdag langs zou komen voor de installatie is er besloten de afspraak te verzetten.
Aan de telefoon werd mij verzekerd dat dit probleemloos kon, helaas blijkt niets minder waar dan dit. Sinds dinsdag 4 juni is er geen internet meer van mijn oude provider omdat dit reeds door jullie was opgezegd. De oude provider geeft aan dat dit niet een dag van te voren nog gewijzigd kan worden (iets wat ik overigens plausibel vind klinken). De oude provider kan niet meer leveren en jullie monteur kan niet meer deze week installeren, wat betekent dat wij als gezin geen tv meer kunnen kijken dit weekend en geen internet hebben.
Jullie verwijzen me naar de oude provider en zij naar jullie. Om eerlijk te zijn heb ik nu al spijt van mijn overstap. Het is niet netjes om zo naar de ander te wijzen terwijl de reden dat deze situatie zich voordoet ligt bij het feit dat het installatiepakket is vertraagd, volgens de klantenservice door de drukte met de overstap weken.
Ik zie graag een passende oplossing.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel