Beantwoord

cable error 8180

  • 13 november 2019
  • 1 reactie
  • 259 Bekeken

Ik krijg de error 8180, al de hele dag. Ik heb al een aantal keer opnieuw opgestart en ik heb alle kabels gecontroleerd. Geen verbetering.

icon

Beste antwoord door Gioia 18 november 2019, 16:22

Hoi @NielsDB,

 

Allereerst sorry voor mijn verlate reactie! Ik zie dat je inmiddels al contact met ons hebt gehad en er binnenkort een monteur je kant op komt om alles op te lossen. De monteur neemt een dezer dagen contact met je op voor het maken van een afspraak, houd er rekening mee dat zij vaak anoniem bellen. Houd je ons op de hoogte? Als ik voor nu nog iets voor je kan doen dan hoor ik dat uiteraard graag!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @NielsDB,

 

Allereerst sorry voor mijn verlate reactie! Ik zie dat je inmiddels al contact met ons hebt gehad en er binnenkort een monteur je kant op komt om alles op te lossen. De monteur neemt een dezer dagen contact met je op voor het maken van een afspraak, houd er rekening mee dat zij vaak anoniem bellen. Houd je ons op de hoogte? Als ik voor nu nog iets voor je kan doen dan hoor ik dat uiteraard graag!

Reageer