Hallo,
Ik heb sinds gisteravond geen internet meer via de bekabeling, wel nog via Wifi. Heb inmiddels alles al geprobeerd (reset, kabels check, etc), maar tevergeefs. Heb dit forum doorgezocht en mijn probleem komt sterk overeen met een zogenaamde deadlock van de modem. Zeer waarschijnlijk zal deze vervangen dienen te worden...Kan iemand mij helpen?
Tweede punt; een aantal weken geleden heb ik meer dan een week geen vast internet gehad, hiervoor een ticket geopend en dit probleem is inmiddels verholpen. Ik moest wel voor 10 euro een simkaart kopen om tijdelijk gebruik te kunnen maken van mobiel internet. Graag zou ik deze kosten vergoed willen zien, compensatie voor dit ongemak. Hoe dit af te handelen?
Mvg,
Martijn
Beste antwoord door Jason
Goedemorgen
Wat betreft de vergoeding: die maak ik meteen aan zodat je op een volgende factuur dit bedrag verrekend ziet worden. Dat betekent dat wanneer je bijvoorbeeld € 50,00 in april aan maandbedrag hebt, hier het te vergoeden bedrag van afgetrokken wordt. Je betaalt dus minder op een volgende factuur.
Ik zie dat je op 25 januari gemeld hebt dat je geen verbinding meer kon maken, dit is vervolgens op 9 februari officieel opgelost. Dit zijn vijftien dagen en komt uit op € 14,41 aan compensatie. In totaal zal er daarom € 14,41 + € 10,00 = € 24,41 vergoed worden. Hopelijk heb ik hiermee ook je tweede vraag beantwoord!
P.s. ik heb je ook direct een e-mail gestuurd met daarin de vergoeding nog eens als bevestiging.