Beantwoord

Gedoe wifi extender

  • 13 November 2020
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 1

Ik ben al een tijdje bezig met de wifi extender

Wat is de history:

Extender aangevraagd

Ontvangen waarbij het stickertje met inloggegevens niet zichtbaar was

Gemeld, ik zou een nieuwe krijgen

Geen nieuwe ontvangen: Nogmaals aangevraagd

Eindelijk ontvangen, oude opgestuurd

Nu krijg ik de melding dat ik hem nog moet inleveren en dat er 70 euro wordt gefactureerd. 

 

In mijn beleving het moment om over te stappen naar KPN. Ik zit nu weer in de wacht om iemand aan de lijn te krijgen die ongetwijfeld mij niet kan helpen of iets doet wat geen effect heeft. 

Wat is het adres voor T-mobile om een aangetekende brief te sturen en ze in gebreke te stellen?

 

icon

Beste antwoord door soepkip67 13 November 2020, 12:16

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@marcel56 

Retourzendingen naar Tmobile worden via een externe organisatie, zoals meerdere diensten, afgehandeld.

Helaas is de administratieve opzet bij T-mobile dusdanig brak en al voor een langere periode dat o.a. retourzendingen bijna altijd voor een (dreig-)bericht zorgen dat er niets is ontvangen.

Je hebt een verzendbewijs? Zorg dat je dat bij de hand hebt en hou je rekening in de gaten zodat je onmiddellijk kan terug boeken als dit gebeurt.

Het is nog steeds onbegrijpelijk dat Tmobile dergelijk irritant gedrag van hun kant uit, nog steeds laat voortduren.

Als klachten procedure, als je die al kan ontdekken, heeft Tmobile een heel grote en erg diepe lade waar bijna al die soort reacties in kan verdwijnen.

Houd moed.
p.s. Ik zie dat je aan de lijn hangt bij deze communicatie organisatie. Plaats gerust nog wat berichten, je zal er voldoende tijd voor krijgen :grin:

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @marcel56 ,

 

Hier het postadres:

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contact

Het postadres is:
T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

 

Wat betreft retourzendingen is het belangrijk wat @yalerta zegt. Zorg dat je het verzendbewijs goed bewaart. Plaats het eventueel bij dit topic, dek wel eventuele privé gegevens af. Als je dit doet kan een medewerker van T-Mobile dit verzendbewijs aan je kantprofiel koppelen.

Reageer