Beantwoord

Geen internet

  • 17 March 2021
  • 7 reacties
  • 117 Bekeken

Goede avond,

Ik heb geen internet al 3 weken. 2 weken geleden was uw werknemer. Hij gezegt problem met internet is buiten. Kpn moet kijken. Maar geen reactie KPN en T mobile ook. Ik schrijf en bel elke dag. niemand doet iets. En moet ik deze maand betalen?? En waaneer ik hsb internet. Waar moet ik nog bellen of schrijfen?

 

icon

Beste antwoord door Lisa 19 March 2021, 13:07

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hi @Ilona1976, goed dat je hiervoor aanklopt op onze Community! Ik help je namelijk graag om dit verder uit te zoeken. Ik ben gelijk achter de schermen gaan kijken voor je om jou te kunnen voorzien van een update. Weet dat KPN al aan onze technische afdeling een terugkoppeling heeft gegeven en dat deze nu door onze technische dienst opgepakt dient te worden. Hier gaan vaak enkele dagen overheen, maar ik heb zojuist bij een collega aan de bel getrokken. Zo hoop ik dat ik jou vanmiddag nog kan voorzien van een update met betrekking tot de werking van jouw Internet.

Geen zorgen, jij hoeft uiteraard niet te betalen voor de periode dat jij geen gebruik hebt kunnen maken van Internet. Ik verzoek je daarom om je bij ons te melden zodra jouw Internet weer up and running, dan kan ik namelijk een vergoeding voor jou in orde maken. Deze vergoeding wordt dan verrekend op een volgende factuur. Sorry voor het ongemak. Laat het vooral aan mij weten als jij toch nog ergens vragen over hebt! 😊

Reputatie 7

Hi @Ilona1976, ik heb aan de bel getrokken bij mijn technische collega's! Het is nog steeds in onderzoek bij KPN. Dus een terukoppeling volgt later. Ik houd hem voor je in de gaten!

Reputatie 7

Hi @Ilona1976, zoals beloofd zou ik jou nog voorzien van een terugkoppeling. Ik heb vanochtend gelijk in jouw profiel gekeken en ik zie dat er ondertussen een afspraak ingepland staat met KPN. Ik hoop dan ook dat jij vanaf morgen volop kunt genieten van jouw Internet! Laat het gerust weten als jij nog andere vragen hebt. 

Goede avond Lisa,

Ik ben @Ilona1976 . Ik heb al internet. Bedankt voor jou reactie. Maar heb ik nog vraag. Moet ik voor vorige maand betalen?.En ik bestel nog vorige maand in mobile internet voor 15 euro. Moet ik ook betalen of nee?

Reputatie 7

Hi @Ilona1976, super om te horen dat jij weer Internet hebt! Jij betaalt uiteraard niet voor de weken dat jij hier geen gebruik van kon maken. Kun jij aan mij de begin- en einddatum doorgeven van de periode dat jij zonder deze dienst zat? Dan ga ik de vergoeding voor jou in orde maken. Daarnaast wil ik je graag vragen om jouw laatste vraag iets specifieker aan mij toe te lichten. Wat heb jij precies besteld? Als ik de vraag helemaal snap, dan kan ik jou het beste helpen! 💪

Hallo. 

ik had geen internet van 1 tot 24 maart. En ik heb in de periode dat er geen internet was mobiel internet besteld voor 15 euro. u compenseert dit niet?

Reputatie 7

Hi @Ilona1976, dankjewel voor het doorgeven van de datums! Ik heb direct een vergoeding voor jou in orde gemaakt. Ook de kosten die jij hebt gemaakt met Mobiel Internet heb ik voor jou vergoed!

Mocht er zich ooit weer zo'n probleem voordoen in de toekomst, weet dan dat jij bij mij kan aankloppen voor een Unlimited Data voucher. Zo hoef jij de volgende keer geen kosten op eigen rekening te maken. Zodra de compensaties zijn verwerkt, kun jij de status hiervan volgen in jouw My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Laat het ook vooral weten als ik jou nog met andere zaken kan helpen! 

Reageer