Beantwoord

Internet Verbinding

  • 11 September 2020
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

Goedemorgen.

Ik heb je gisteren en vorige week gebeld omdat ik geen internet heb. De FO-verbinding is down. Gisteren heb je beloofd dat ik een mobiel internet voucher zou ontvangen. Maar ik heb nog geen e-mail ontvangen. Kunt u het alstublieft opsturen?

En weet je al wanneer ik weer internet heb? Dit is behoorlijk vervelend omdat mijn werk afhankelijk is van internet.

Bedankt!

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 13 September 2020, 12:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @goto4711 ,

 

Allereerst welkom op de Community, dit forum werkt volgens het principe klant helpt klant. Wel kijken er medewerkers van T-Mobile mee,zij reageren indien nodig.

Uit jou reactie begrijp ik dat er al telefonisch contact geweest is met de klantenservice. Zij kijken niet mee op dit forum. Dus voordat we je verder kunnen helpen, zou het fijn zijn dat je even je problemen die je ervaart met de door jou afgenomen diensten hier duidelijk omschrijft. Dit helpt om sneller tot een oplossing te komen.

Sorry, ik wist het niet. Het probleem is buiten mijn appartement met de FO-verbinding. Het is een fout met de infrastructuur als ik dat goed begrijp. Woensdag was hier een ingenieur van Gideon.

Mijn vraag is: kun je mij een voucher voor mobiel internet sturen? Ik heb vandaag geen tijd weer op de telefonisch contact te wachten. En of u meer weet over wat er nu gebeurt.

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +7

@goto4711 ,

 

Geeft niets dat je dit niet wist. Ik ben zelf ook maar "klant”bij T-Mobile Thuis. Het enige wat nu rest is nog even geduld hebben totdat er een moderator(medewerker van T-Mobile) reageert. Zij behandelen de binnenkomende berichten op volgorde van binnenkomst. Maar als zij reageren is de oplossing meestal dichtbij.:wink:

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @goto4711, goed dat je aangeeft de vouchercode te missen. Dat is natuurlijk een handige overbrugging in deze tijd! De storing waar jij last van hebt, is wel in de avond van 11 september opgelost. Als ik jouw verbinding bekijk, zie ik dat deze netjes online staat. Klopt dat? Zo niet, stuur mij dan een privébericht. Het onderzoek richting de technische dienst staat nog open, in dat geval voorzie ik je graag van extra data op je telefoon!

Reageer