Beste T-Mobile,
Ik heb sinds een aantal weken vaak last van een wegvallende internetverbinding. Het 3e lampje (WLAN/wereldbol) op de modem (Zyxel T-50) wordt dan enige tijd rood. Uiteindelijk komt de verbinding na enkele minuten weer terug; het lampje knippert dan weer groen. Ik ondervind veel hinder van deze haperingen, bijv. met videovergaderen, thuiswerken, video's streamen.
Zo'n twee weken geleden haperde de verbinding constant, ik heb toen gebeld met jullie klantenservice die inderdaad konden zien dat de verbinding instabiel was. Er zou contact met mij worden opgenomen door een monteur, ik heb tot op heden echter niets gehoord. De situatie is inmiddels iets verbeterd; minder vaak storing dan 2 weken geleden, maar toch nog regelmatig (meerdere malen per dag) last van een wegvallende verbinding.
Kunnen jullie hier een oplossing voor bieden?
Met vriendelijke groet,
Roos
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineel