Beantwoord

Internetproblemen


HalloIk ben een nieuwe klant of T-mobile en ik kreeg de melding dat het internet zou moeten zijn op 07-05-2021. Helaas is hij niet open (zie foto's). Kunt u controleren of het correct is geïnstalleerd en geactiveerd?Bedankt

 

icon

Beste antwoord door Lisa 10 May 2021, 15:59

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Wauthier ,

 

Welkom op de Community. Ik ga proberen je op weg te helpen.

Heb je iets van de bovenstaande dingen in je woning? Kijk in de woonkamer en meterkast, hier zitten ze vaak. Als je iets kan vinden dan is dat je aansluiting. Het signaal wordt geleverd over de blauwe en rode draad.(Dit kan ook eventueel nog oranje en wit zijn)

 Nog belangrijk: het is belangrijk dat er niet meer dan twee draden aangesloten zijn. Meerdere draden geeft kans op storing.

 

Mocht het dan nog niet werken kun je het hier opnieuw melden en helpt eventueel een moderator je verder.

hallo zoals op de foto, ik heb de nummer twee van links.de doos werkt goed. 
ik heb de box met dezelfde resultaten in- en uitgeschakeld

 

bedankt

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Wauthier ,

Het aansluitpunt op jouw foto lijkt niet het isra punt te zijn. Hij kan wel goed voor je telefonie werken, dit hoeft niet te betekenen dat het de juiste aansluiting voor dsl is. Het is belangrijk om de aansluiting te gebruiken die direct op de telefoonkabel zit bij binnenkomst in de woning. 

HalloWilt u dat deze verbinding op de volgende foto staat?
Help me alsjeblieft

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Wauthier 

De foto in je openingspost is een internet wandcontactdoos denk ik en daar zal je modem dus niet werken, de hoofdaansluiting zit dus ergens anders.

Meestal zie je in een hoek van de meterkast bijvoorbeeld een KPN kabel binnenkomen die dan aangesloten zit op je ISRA.

@Waqqas  Kijk alsjeblieft wat ik heb. Ik zie geen KPN-kabel. Please help

 

 

PS: 

ik huur de plaats ook, dus ik zal er niets aan aanpassen
Reputatie 7
Badge +15

Ik zie wel wat telefoonkabels maar ik zie zo niet welke de binnenkomende lijn is vanaf buiten.

@Waqqas 

ik ook niet. dat is alles wat ik in de meterkasten heb
Is het mogelijk om een ​​technicus te laten sturen?
Reputatie 7
Badge +15

@Wauthier 

Vandaag is het zondag ik denk dat je pas morgen antwoord van een moderator kan verwachten die een monteur kan aansturen.

bedankt, met welke man moet ik contact opnemen

@Brian bijvoorbeeld?

Reputatie 7
Badge +15

Ze zullen vanzelf reageren hier.

wat hulp alstublieft
Reputatie 7

Hi @Wauthier, super leuk dat wij jou bij T-Mobile Thuis mogen verwelkomen, yay! Heel goed dat jij hiervoor aanklopt op de Community, want ik help jou hier graag bij. Heel fijn om te lezen hoe jij al te hulp bent geschoten door @soepkip67 en @Waqqas.

Ik heb goed nieuws voor jou, ik heb namelijk de hulptroepen ingeschakeld. Zo te zien heb jij inderdaad geen ISRA-punt in huis. Met andere woorden, het aansluitpunt lijkt in jouw huis te ontbreken. Ik heb dan ook gelijk een verzoek ingediend voor onze technische dienst. Zij zullen vervolgens KPN gaan aansturen om dit te onderzoeken en hopelijk zo snel mogelijk op te lossen. Let erop dat KPN met een onbekend nummer zal bellen, dus schrik niet als jij deze week een telefoontje van een onbekend nummer krijgt. 

KPN zal dus bij jou langsgaan om te onderzoeken of er een aansluitpunt is, of er schade is aan het aansluitpunt én of er een nieuw aansluitpunt geplaatst moet worden. Mocht het zo zijn dat er per ongeluk schade is aangebracht of dat het aansluitpunt is weggewerkt, dan kan het zijn dat er kosten worden gerekend voor het herstellen/plaatsen van het aansluitpunt.

Ik ga duimen dat jij snel een telefoontje krijgt en dit voor jou wordt opgelost. Zelf houd ik in ieder geval ook een oogje in het zeil om te checken dat jij verder wordt geholpen. Hopelijk kan jij snel volop genieten van het Internet! 😊

 

@Lisa  het is een frans telefoonnummer dus +33 in plaats van +31

thank you

 

Reputatie 7
Badge +14

Denk niet dat KPN met buitenlandse nummers gaat bellen. Geef anders het nummer van de verhuurder. Die moet voor de ISRA zorgdragen. Dat is geen verantwoordelijkheid van de huurder.

@eric bedankt

@Lisa 

het probleem is niet opgelost: het bureau zegt dat dit een ziggo-link is en geen kpn. Wat betekent dat? zijn niet alle internetkabels hetzelfde?
Reputatie 7

Hi @Wauthier, heel erg fijn dat jij bent gebeld door KPN! Ontzettend bedankt voor de goede tip @eric. Ik heb gelijk een kijkje genomen achter de schermen en ik zie dat jij een afspraak in kunt plannen, zodat jij hiermee wordt verder geholpen. Ik snap helemaal dat jij je dit afvraagt en het klopt dat alle internetkabels hetzelfde zijn. Het verschil zit hem in de aansluiting waar een modem op aangesloten wordt. Zo maakt Ziggo bijvoorbeeld gebruik van een ander aansluitpunt, waar wij geen DSL-verbinding op aan kunnen sluiten. Ik hoop dat het zo iets duidelijker voor jou is. Gelukkig komt er dus een monteur bij jou langs om ervoor te zorgen dat dit probleem wordt opgelost. Laat het mij vooral weten als ik jou nog ergens anders mee kan helpen! 💪

Reageer