Beantwoord

Kan soms geen verbinding maken met bepaalde websites

  • 10 May 2021
  • 6 reacties
  • 244 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Voor mijn werk gebruik ik ‘git’ software tools om versies van broncode te beheren. Deze veel gebruikte tools gebruik ik met een eveneens bekend platform ‘bitbucket.org’. Sinds kort kan ik met git slechts moeizaam contact krijgen met bitbucket. Via een hotspot lukt het altijd.

Soms lukt het wel, soms niet. Een voorbeeld met extra logging wanneer het niet lukt:

git

 

Als ik domweg een aantal keer een TCP/IP connectie maak/verbreek naar 104.192.141.1:443 dan zie je dat dat een aantal keer lukt en dan ineens niet:

Wireshark

Zowel via Wi-Fi als bedraad gaat het soms wel, soms niet. Via hotspot dus altijd wel.

Verder merk ik met internetten dat, ondanks dat mijn internet snelheid > 50 Mbps is, sommige websites traag lijken. Na een refresh laadt de site b.v. ineens wel.

Modem en mediaconverter zijn al opnieuw gestart.

(Dordrecht, Stadspolders)

icon

Beste antwoord door Bjarn 12 May 2021, 14:30

Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb sinds afgelopen weekeind het zelfde probleem. En mijn collega's die op t-mobile zitten ook.

Problemen met:

  • Connectie met de repository
  • Vanaf localhost een verbinding met een (AWS-RDS) database

Deze problemen zijn in het weekeind ontstaan al verschillende dingen getest maar krijg het probleem niet weg. Collega's die op een ander netwerk zitten hebben nergens last van.

Soms gaat het wel gewoon goed, maar meestal niet.

Ik krijg de zelfde foutmelding als in het screenshot van EricT.

 

 

Reputatie 1

Hier exact hetzelfde met een VPN naar AWS. Dordrecht Crabbehof. Ook sinds dit weekend. 

Het blijft bagger. Nog maar een voorbeeld:

mtr

(N.B.: TCP i.p.v. ICMP)

Nog steeds wegvallende verbindingen vandaag. Er is niet te werken zo. Is er nog iemand van T-mobile die meeleest?

 

Reputatie 4

Nog steeds wegvallende verbindingen vandaag. Er is niet te werken zo. Is er nog iemand van T-mobile die meeleest?

 

Hi @Mike_Mike 

Dit lijken dezelfde problemen te zijn zoals hier vermeld word:

Als je het daar ook kan posten staan alle klachten in een topic :)

Hier ook hetzelfde probleem. Kan geen verbinding maken met bepaalde websites. Dit komt vaak voor. Het werk daarna opeens en na bepaalde tijd heb ik weer hetzelfde probleem.

 

Ik lees dat het probleem alleen in Dordt voor komt.

Reageer