Beantwoord

Port forwarding werkt niet op de VMG8825-T50

  • 15 February 2021
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Wanneer ik op ons IPv4 IP port forward op 192.168.1.24 dan werkt de port forwarding wel maar als ik het via 192.168.1.138 doe niet. Zie screenshots hieronder:

 

 

Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd doe of wat de oplossing hiervoor is?

Heb het modem al herstart en de server beide werken niet overigens ook de firewall erop uit gezet.

 

icon

Beste antwoord door TechRacing93 16 February 2021, 08:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Rvdk 

Klopt het dat je de test doet van de ene pc in je netwerk naar de andere (daar lijkt het op als ik naar de SourceAddress kijk). Als dat zo is heeft de port forward er niks mee te maken die is alleen maar voor WAN → LAN verkeer. 

Hi @Rvdk 

Klopt het dat je de test doet van de ene pc in je netwerk naar de andere (daar lijkt het op als ik naar de SourceAddress kijk). Als dat zo is heeft de port forward er niks mee te maken die is alleen maar voor WAN → LAN verkeer. 

Dit had ik gedaan om de port forward te testen om te acherhalen of deze openstaat.

Hieronder heb ik wat screenshots staan wanneer ik het test vanaf het publieke IP.

Dan blijft die aangeven dat 2456 niet open staat terwijl poort 554 wel openstaat. In principe zouden beiden nu open moeten staan maar blijkbaar pakt die de onderstaande niet.

 

Reageer