Beantwoord

Problemen met de internetverbinding doen zich keer op keer voor

  • 6 February 2021
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Mijn internet is instabiel sinds afgelopen weekend. Mijn persoonlijke router vertelt me dat de WAN-poort de internetverbinding verliest. Het is meer dan 5 keer in een week gebeurd. Ik moet de modem opnieuw opstarten of ongeveer 10 minuten wachten totdat de modem zichzelf opnieuw verbindt.

Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice op Twitter. Ze blijven me vertellen dat mijn modem er van hun kant goed uitziet, of vinden andere irrelevante redenen. Hun antwoorden kloppen niet. Ik heb de modem al opnieuw opgestart en de verbinding is weer normaal als ze de modem controleren. Ze zullen zeker een "normale verbinding" zien. Ik ben het versturen van de berichten zat en wil mijn ervaring op het forum delen om te zien of er een oplossing is. Heel erg bedankt! :)

Ik heb de screenshot van de berichten bijgevoegd. Ik ben geen moedertaalspreker, dus het gesprek is in het Engels. Ik heb alle persoonlijke informatie verduisterd.

Het is echt vervelend om zo'n onstabiel internet te hebben als ik thuis werk.
Bedankt voor uw tijd om dit te lezen.

De link naar de screenshot: https://ibb.co/jT942zP

 
icon

Beste antwoord door Waqqas 7 February 2021, 12:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @innerTide 

Als je jouw persoonlijke router weghaalt, heb je dan wel een stabiele verbinding op de T-Mobile modem of is die ook niet stabiel?

Gaat het verder om een DSL of glasvezel verbinding?

Hallo @innerTide 

Als je jouw persoonlijke router weghaalt, heb je dan wel een stabiele verbinding op de T-Mobile modem of is die ook niet stabiel?

Gaat het verder om een DSL of glasvezel verbinding?

Zoals je kunt zien in het gesprek, heb ik geen internet als ik mijn laptop rechtstreeks op de modem aansluit.  Ik heb zelfs geen toegang tot het beheerportaal (192.168.1.1).  Ik heb een glasvezelverbinding.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @innerTide 

Kijk eens of een fabrieksreset van het T-Mobile helpt door het resetknopje achter de modem in te drukken voor ongeveer 10 seconden met een paperclip bijvoorbeeld.

Reputatie 6

Hoi @innerTide, natuurlijk willen wij jou ontzettend graag helpen. Mijn collega heeft jou via Twitter aangeboden om het te laten onderzoeken door onze technische dienst, daarvoor hebben wij jou gevraagd om enkele tijdstippen te noteren dat het Internet wegvalt. Onze technische dienst kan dan gericht in de verbinding kijken om het probleem te onderzoeken. Jammer genoeg hebben wij daarna geen antwoord meer van jou ontvangen. Als jij ons van drie dagen de tijdstippen van uitval kan doorsturen, kunnen wij voor jou aan de slag! :muscle:

Reageer