Beantwoord

router instellingen

  • 23 November 2020
  • 3 reacties
  • 256 Bekeken

Beste mensen,

 

Sinds de laatste tijd heb ik moeite met het pagina dat ik moet intikken om bij de instelling tekomen van mijn router instellingen en als het lukt is het niet veilig !

En ook zie ik dat er 5 a 10 apparaten aan mijn wifi router is aan gesloten en dat kan niet ik ben de enige die de instelling weet en bij kan .

Dus nu wil ik t mobile vragen of ze iets weten over meerder apparaten op mijn wifi net werk en hoe ik ze moet blokkeren want iemand moet bij mij ingebroken hebben of iets dat weet ik niet dus 

HELP MET DE INSTELLINGEN EN BEVEILIGING HELP HELP HELP !!!!!!!!!

icon

Beste antwoord door Boris 25 November 2020, 14:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Werner Patrick ,

Goed dat je het bij mij aankaart! Zou je ons kunnen vertellen hoe je heden bent verbonden met het modem en hoe je set-up eruit ziet? Ook ben ik erg benieuwd naar welke melding je krijgt wanneer je probeert in te loggen op het modem. Wat meer informatie en we kunnen met je meekijken. De Community zit voor je klaar! 

 

Reputatie 5

@Werner Patrick 

Hoi, ik wil even met je meedenken en heb een paar vragen :)

 

Gebruik je het internet alleen via wifi (bedraad kan ook) en op welke apparaten (telefoon, tablet)? 

Heb je veel buren (appartement etc)?

Is je wifi ook alleen met een wachtwoord te gebruiken?

Moet je een gebruikersnaam/wachtwoord invoeren wanneer je naar de settings gaat?

 

Wellicht dat je met wat instellingen het kunt oplossen en er weinig aan de hand is.

Reageer