Beantwoord

WAN lampje brandt niet na installatie

  • 19 januari 2021
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

Mijn internet is vorige week geactiveerd. Ik heb zojuist de modem geïnstalleerd (Zyxel T-50). Het WAN lampje gaat niet branden op de modem. De modem is direct met het ISRA punt in de meterkast verbonden met bijgeleverd telefoonkabeltje (heb voor de zekerheid ook nog even het DSL kabeltje geprobeerd, maar zelfde resultaat). Ik zag een aantal topics over hetzelfde probleem maar niet de oplossing. Omdat de wachttijd per telefoon nu 30 minuten is probeer ik het maar via deze weg. Alvast bedankt voor de hulp!

icon

Beste antwoord door Jason 21 januari 2021, 14:16

Hoi @g.degraaf, welkom op de Community!

Ik denk dat je de verkeerde kabel op het ISRA hebt aangesloten. Kun je de DSL-kabel (anderhalve meter lang) eens porberen?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @g.degraaf 

Hoe ziet jouw ISRA eruit? Je kan eventueel een foto delen.

Beste waqqas, 

 

Dank voor je reactie! Bijgevoegd een foto van de opengemaakt ISRA. 

 

Update: toch nog maar eens de klantenservice gebeld en wachttijd was niet meer zo lang. Afspraak met monteur is gemaakt. 

Reputatie 7
Badge +18

@g.degraaf

Beide poorten geprobeerd?

En het kastje mag je dicht maken, is eigendom van KPN.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @g.degraaf, welkom op de Community!

Ik denk dat je de verkeerde kabel op het ISRA hebt aangesloten. Kun je de DSL-kabel (anderhalve meter lang) eens porberen?

Reageer