Zodra ik op een commerciële TV zender klik krijg ik deze melding:
Er is iets mis gegaan (25009)
De storing is nu al meer dan 30 minuten.
Op de zenders NPO1 2 en 3 krijg ik wel beeld.
Beste antwoord door TMTV
Bekijk origineelZodra ik op een commerciële TV zender klik krijg ik deze melding:
Er is iets mis gegaan (25009)
De storing is nu al meer dan 30 minuten.
Op de zenders NPO1 2 en 3 krijg ik wel beeld.
Beste antwoord door TMTV
Bekijk origineelHi allemaal, merci voor alle meldingen! We ontvingen meerdere meldingen gisteren dat er problemen waren om met Apple apparatuur bepaalde tv-zenders te kijken. Gelukkig heeft de leverancier dit gisteravond opgelost. Excuses voor het ongemak. Klopt het dat jullie allemaal weer probleemvrij zijn? 💪
Heel fijn TMTV, bedankt voor de meerdere keren nuttige info, waarin ook directe oplossingen.
bij mij werkt het weer :-) (postcode 2134)
Ik heb ondertussen weer beeld.
Ik ook heb weer beeld sinds gisteravond laat.
postcode 5922
Hi allemaal, merci voor alle meldingen! We ontvingen meerdere meldingen gisteren dat er problemen waren om met Apple apparatuur bepaalde tv-zenders te kijken. Gelukkig heeft de leverancier dit gisteravond opgelost. Excuses voor het ongemak. Klopt het dat jullie allemaal weer probleemvrij zijn? 💪
Klopt, hier (postcode 2983) doen de commerciële zenders het ook weer. 👍
Hi allemaal, merci voor alle meldingen! We ontvingen meerdere meldingen gisteren dat er problemen waren om met Apple apparatuur bepaalde tv-zenders te kijken. Gelukkig heeft de leverancier dit gisteravond opgelost. Excuses voor het ongemak. Klopt het dat jullie allemaal weer probleemvrij zijn? 💪
Ja, in de loop van de avond werkte alles weer als normaal.
Hi
Alles werkt weer. Het is interessant hier ook wat details te zien over oorzaak en wijze van oplossing.
Hi
Huawei is de leverancier van het nieuwe tv-platform en de daaraan verbonden apps. De zenders die het niet deden zijn de zenders die gecodeerd worden doorgegeven. Ergens bij het decoderen voor Apple-devices zal iets mis zijn gegaan, maar gelukkig werkt het weer.
Hi
Ik wil je in ieder geval alvast garanderen dat je recht hebt op een vergoeding. Voor nu wil ik nog even de technische dienst afwachten. De vergoeding kan ik namelijk pas maken wanneer het issue is opgelost, maar die ga je krijgen.
Hi
Ik wil je in ieder geval alvast garanderen dat je recht hebt op een vergoeding. Voor nu wil ik nog even de technische dienst afwachten. De vergoeding kan ik namelijk pas maken wanneer het issue is opgelost, maar die ga je krijgen.
Dank je wel, Lisa
Dit probleem heb ik ook op mijn Apple TV. Wanneer ik via de TV Anywhere op mijn mobiel wil kijken, krijg ik de code 314999 bij de commerciële zenders.
Hier het zelfde probleem maar sommige commerciële zenders (bijvoorbeeld TLC) werken wel. Error code bij mij is net als bij Nicko444 25009. Dit is sinds ongeveer 18:00 bij ons.
Op onze Android TV werkt ‘t wel gewoon.
Extra informatie:
Op een Mac met Safari browser krijg ik ook een foutmelding en werkt (bijv.) RTL 4 niet.
Als ik Firefox gebruik, op een Mac, dan werkt het wel (getest met RTL 4).
Hier dezelfde problemen op iPhone en AppleTV. Beide vorige week geüpdatet naar nieuwste iOS/TVOS, maar daarna werkte alles nog prima. Sinds tenminste het middaguur 25009/314999 meldingen bij commerciële zenders.
ik heb een poosje in de wacht gestaan bij T-mobile, het probleem is bij ze bekend. Ze werken eraan… Staat nu ook gepost bij ze.
Na de foutmelding gekregen te hebben en de appleTV herstart te hebben, vindt de app dat ik geen internet verbinding heb. "controleer de netwerkverbinding en probeer het opnieuw". De appleTV heeft gewoon een netwerk verbinding en HBO Max werkt gewoon.
Blijkbaar is d'r een server omgevallen ofzo…..
Krijg ook fout 314999 op Anywhere. Is er iemand die dit kan en wil ophelderen?
postcode 2552 hetzelfde probleem
Hi
UPDATE: De storing zou opgelost moeten zijn. Werkt het inderdaad weer?
Hi
Hoi Lisa,
Helaas heeft de monteur het ook niet kunnen oplossen. Die wijst weer naar de software en/of de tv box. Helaas verspilde, tijd, moeite, energie en geld voor ons allen.
Ik wacht het weer (on)geduldig af.
mvg
Peter
Hi
Hallo Lisa,
Ik kan dat niet doen, omdat ik dan mijn voordeur moet open laten staan. Op dit moment staat het modem uit, misschien dat ze daarom niets zien. Ik zal hem weer aanzetten, wel via de draadloze verbindingsset 650.
Als dat niet lukt, laat dan maar zitten. Ik heb inmiddels al een overstap naar de KPN aangevraagd, want ik ben zeer ontevreden over de traagheid van de opvolgende acties.
Ook heb ik de creditering voor de gemiste tv-dagen nog steeds niet ontvangen. Het is geen ruime vergoeding, maar ook dit laat weer op zich wachten.
Hallo,
Sinds 1-2 weken heb ik een nieuwe tv-box gekregen van jullie, maar nu heb ik geen commerciële zenders. Er wordt wel getoond welke zender het is, maar zonder enig beeld of geluid. Ook geen storingsmelding. Dit duurt al enige dagen. Ik heb geen apple tv of iets dergelijks. Gewoon het tv kastje aangesloten op mijn tv.
Willen jullie dit svp zsm oplossen?
Bedankt.
Overigens heb ik op TV anywhere (laptop) wel alle zenders.
zie ook de mailwisseling onderaan op: Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.