Beantwoord

commerciële TV zenders geven geen beeld (25009)

  • 19 September 2022
  • 44 reacties
  • 1116 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

44 reacties

Reputatie 7
Badge +16

[Opgelost] De eerdere problemen met TV zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem. Zappen naar een andere zender geeft ook beeld.

 

Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community

 

Dit topic gaat nu op slot.

Reputatie 7
Badge +5

Dit los ik graag op @Peter9691! Je hebt het vast al eens gedaan, maar ik wil toch de powerflip zonder UTP uitsluiten. Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen!

Als ik je verbinding bekijk, kan ik de TV Box niet uitlezen en zie ik geen connectie met het modem. Weet je zeker dat de box momenteel rechtstreeks is aangesloten op het modem? Zo nee, sluit de TV Box dan rechtstreeks aan op een beschikbaar poort. Op deze manier moet je alle zenders zorgeloos kunnen bekijken!

Reputatie 7

Helemaal super! Bedankt voor het aangeven @hbrinks en @thieukrete

Reputatie 1

Hi @Peter9691, heel erg bedankt voor de aanvulling - helemaal helder zo! Het kan zijn dat je alleen zenders ziet die als 'Favoriet' gemarkeerd zijn. Je kunt als volgt controleren of dit het geval is: 

  1. Menu-knop
  2. Ga naar Instellingen > Favorieten 
    • Ziet je de knop: "Activeer alle zenders"? Dan staat de favorieten functie aan. Je kunt deze hier uitschakelen zodat je weer alle zenders kunt zien. 
    • Ziet je de knop: "Activeer favorieten"? Dan staat de functie uit en is dit niet de boosdoener.

Kun je aangeven of dit het probleem heeft opgelost? Zo niet, dan ga ik aankloppen bij onze technische dienst en gaan we er alles aan doen om alle zenders heel rap weer tevoorschijn te toveren. 

Goedemorgen Lisa,

Dit was niet het probleem. Ik heb ook nooit favorieten ingesteld, dus het zou heel vreemd zijn als dat nu ineens wel het geval zou zijn.

Het zou fijn zijn als het nu (eindelijk) aan jullie kant wordt opgepakt en opgelost, en niet weer de bal aan mijn kant wordt gelegd. Al met al is dit nu al een wekendurende kwestie aan het worden. Hoewel ik voor de rest altijd een prima abonnement bij Vodafone en later T-mobile heb gehad, begin ik nu ernstig te twijfelen of het niet tijd wordt om eens verder rond te kijken.

Ik kan dus wel van kanaal 3 (NPO 3) naar kanaal 4 (RTL4) zappen en zie dan een paar seconden de zenderinformatie, maar daarna is het een zwart beeld en geen geluid. 

Wederom het verzoek om het zo spoedig mogelijk op te lossen!

Reputatie 7

Hi @Peter9691, merci voor deze snelle reactie! Heel fijn dat je het modem hebt aangezet. Nu zie ik ook de TV Box terug, dus dat is top. Ik heb het onderzoek dan ook heropend en houd dit graag weer voor je in de gaten. Ik had het liefste gelezen dat je met veel plezier jouw abonnement door zou laten lopen, maar ik respecteer uiteraard jouw beslissing. Ik wil in ieder geval dat je tot het eind van jouw abonnement zonder problemen kunt genieten, dus ik kom er meteen bij je op terug als het onderzoek is voltooid. De vergoeding wordt verrekend met de volgende factuur. Ik zie dat het jammer genoeg net niet mee is gegaan met de factuur van december, maar weet dat dit er nog aan komt. 

Reputatie 1

Hallo Cheyenne,

Helaas heeft geen van de voorgestelde oplossingen geholpen.

Omdat ik in een flat woon en mijn meterkast zich in de gemeenschappelijke hal bevindt, verbind ik de tv box via het stopcontact met het modem. Dit is 8 ½ jaar goed gegaan, dus ik ga er vanuit dat dit met de nieuwe tv box ook geen probleem mag zijn (ik heb ivm jouw voorgestelde oplossing met de meegestuurde kabel een directe connectie tussen modem en tv box gemaakt, maar dat werkt dus ook niet).

Graag alsnog zsm oplossen. Inmiddels zijn er nu al een week of 4 problemen, terwijl ik daarvoor nog nooit één probleem heb gehad.

Alvast bedankt.

 

Reputatie 7

Hi @Peter9691, ik wil je graag laten weten dat de technische dienst Guidion heeft aangestuurd om het probleem dat je met tv ervaart te verhelpen! Ik ben blij om te zien dat de afspraak voor morgen op de agenda staat. Laat je het hier weten of je na morgen weer van alle zenders kunt genieten? 

Reputatie 7

Hi @rahrah, helemaal super om te lezen! Als ik hier meer informatie over had, dan deelde ik die graag met je. Echter hebben we alleen doorgekregen wat het probleem inhield en dat het in de avond door de leverancier gelukkig weer was opgelost. Sorry! 

postcode 4611cz werkt helemaal nog niet 

Reputatie 7

Hi @Peter9691, heel erg bedankt voor de aanvulling - helemaal helder zo! Het kan zijn dat je alleen zenders ziet die als 'Favoriet' gemarkeerd zijn. Je kunt als volgt controleren of dit het geval is: 

  1. Menu-knop
  2. Ga naar Instellingen > Favorieten 
    • Ziet je de knop: "Activeer alle zenders"? Dan staat de favorieten functie aan. Je kunt deze hier uitschakelen zodat je weer alle zenders kunt zien. 
    • Ziet je de knop: "Activeer favorieten"? Dan staat de functie uit en is dit niet de boosdoener.

Kun je aangeven of dit het probleem heeft opgelost? Zo niet, dan ga ik aankloppen bij onze technische dienst en gaan we er alles aan doen om alle zenders heel rap weer tevoorschijn te toveren. 

Reputatie 1

Goedemorgen,

Het is inmiddels alweer anderhalve week verder en NOG STEEDS GEEN oplossing! Ik mis nog steeds een heleboel zenders, waaronder ESPN, oftewel ik moest weer provisorisch mijn laptop aan mijn tv hangen om een voetbalwedstrijd te kunnen zien.

Wat is de status? Wat is de bedoeling?

Kan ik nog een compensatie of iets dergelijks verwachten?

Ja, ik heb opgezegd per eind januari, dus veel zin heeft het allemaal niet meer. Maar het loopt nu al 2-3 maanden en ik vind het echt een bedroevend slechte service. De bal wordt steeds bij de klant neergelegd en T-mobile blijft NIET leveren.

Het is geen goede reclame voor jullie bedrijf.

Graag jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

Peter

Reputatie 1

Welke leverancier?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SebasT87, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Het kan zijn dat je alleen problemen ervaart met de TV. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51 | T-Mobile Community.

Reputatie 1

Goedemorgen,

Zo te zien heb ik uiteindelijk alle zenders nu.

Helaas ben ik (nog) niet geïnformeerd door t-mobile.

Wellicht kom ik als een zeurpiet over, maar ik denk dat t-mobile nog veel progressie kan maken in haar processen en procedures. Dit heeft allemaal veel te lang geduurd en in mijn geval van een zeer tevreden klant naar een zeer ontevreden klant gegaan. En als ik in het forum kijk, geldt dit niet alleen voor mij.

Want hoe kan het dat het nu opeens wel opgelost is? Het ligt dus toch ergens bij t-mobile zelf, wellicht een vinkje oid bij de software. In de afgelopen maanden werd steeds maar weer de bal bij de klant, bij mij dus, neergelegd, en duurde het steeds minimaal een week voordat een volgende stap werd genomen. 

Tot slot hoor ik graag de compensatie waar ik op kan rekenen en wens ik t-mobile een verbetering van de service/oplossingen toe.

Met vriendelijke groet,

Peter

Ik heb exact hetzelfde probleem, op de apple TV krijg ik 25009 meldingen bij de commerciële zenders.

Reputatie 1

Hier het zelfde probleem maar sommige commerciële zenders (bijvoorbeeld TLC) werken wel. Error code bij mij is net als bij Nicko444 25009. Dit is sinds ongeveer 18:00 bij ons.
Op onze Android TV werkt ‘t wel gewoon.

Ook hier hetzelfde probleem, al een paar uur zijn de commerciële zenders niet beschikbaar. Melding op twitter gemaakt voor het webcare team maar helaas reageren zij niet.

Reputatie 2

Enkele zenders doen het zoals NPO 1, 2, 3, BBC, regiozenders. De meeste commerciële en extra pakket zenders doen het niet. Regio 2545, Den Haag.

Kijken via: Apple TV, iPad.

 

Ik kan ook niet op de commerciële zenders (kijk op pc) tv dienst tijdelijk niet beschikbaar (610099)