In het overzicht van op te nemen zenders in de Cloud ontbreken de Belgische zenders.
Is dit juist?
Beste antwoord door BeMu
Bekijk origineelIn het overzicht van op te nemen zenders in de Cloud ontbreken de Belgische zenders.
Is dit juist?
Beste antwoord door BeMu
Bekijk origineelToch vind ik het vreemd dat ik met mijn vorige ontvanger (harddiskrecorder) wel genoemde zende kon opnemen. Als ik dit van tevoren had geweten, had ik mijn oude kastje niet omgeruild. Nu betaal ik voor iets waarvan ik geen volledig gebruik kan maken. Dit had van tevoren wel bij mij gemeld kunnen worden. Als dit zo blijft, overweeg ik mijn tv-abonnement bij T-Mobile te beëindigen. Dus gaarne actie van de juridische afdeling!
Ik vind het erg storend dat er een aantal zenders niet kan worden opgenomen, terugkijken, pauzeren en terugspoelen.Ik ben sinds kort overgestapt en als ik dit van tevoren had geweten was ik niet over gestapt. En wat de provider allemaal suggereert waarom dit niet kan geloof ik allemaal niet. Heb hier al eens een klacht over ingediend en toen werd mij gezegd dat ik dit op de community moest melden en als er maar genoeg over werd geklaagd kon dit wel worden aangepast. Dussss………ik wacht af provider!!!!!!!!
Hoi
het is wel vreemd dat deze link bij het bestellen nergens staat. Bij het bestellen krijg je netjes een overzicht van alle 64 zenders (met link naar de lijst, waarbij het overzicht niet het overzicht is waar jij naar linkt), waarbij zelfs nog staat: Je ontvangt meer dan 64 zenders, waarvan 59 in HD. Inclusief nieuwe, handige functies als Terugkijken, Begin Gemist en Pauzeren. Wil je TV toevoegen
Het is jammers dat T-mobile dit soort informatie schijnbaar verbergt zodat pas na het afsluiten (en je merkt dat iets niet werkt) de beperkingen te horen krijgt.
Ondertussen ben ik iets tegengekomen, cloud opnemen van de Belgische zenders is gewoon mogelijk en zou T-Mobile rechten vrij mogen activeren.
Er zit een maar aan, de opname mag alleen op de STB gekeken worden die vast aan de TV zit, en als ik het goed heb kun je de opnames ook via de TV app kijken, en dat mag niet zonder de rechten te kopen.
KPN heeft dit geblokkeerd, denk dat TM de systemen (nog) niet zo kan inrichten dat ze de app kunnen blokkeren op afspelen.
Hi
Is er al een update wanneer het mogelijk is om Belgische zenders op te nemen? Het is namelijk nogal een verrassing dat ineens blijkt dat dit niet kan. Bij bestellen staat namelijk het volgende:
Plan opnames in vanaf elk device en kijk ze ook terug op elk device. Met maar liefst 200 uur opslag neem je zo goed als onbeperkt programma’s op. Gewoon tegelijk. Opnames blijven beschikbaar tot wel 1 jaar. Dat zit dus wel snor. Skippen door een opname? Geen probleem met de doorspoelfunctie.
Kortom, Cloud Opnemen geeft je alle vrijheid om je dag te plannen zoals jij wilt. Trouwens ook een uitkomst als iedereen in huis wat anders wil zien.
Al dit moois heb je al voor slechts €5 per maand. Maandelijks opzegbaar.
en
T-Mobile TV is verrassend persoonlijk tv-kijken. Waar en wanneer jij wilt. Kijk live, pauzeer, ga terug naar het begin of bekijk een programma tot zeven dagen terug. Cloud Opnemen en vele mooie extra’s die je simpel maandelijks aan- of uitzet, maken het helemaal af. Kortom, met T-Mobile TV kijk jij je favoriete programma’s, films en series wanneer het jou uitkomt.
Hier staat ook nergens dat bepaalde zenders zijn uitgesloten van Cloud Opnemen. Ik gebruikte bij Ziggo het opnemen voor zowel Nederlandse als Belgische zenders, dus dan is het nogal een verrassing als dat ineens niet meer kan.
Hi
Dat heeft te maken met de rechten welke de rechthebbende zender hier aan verleend ook bij een aantal andere zenders zoals de Duitse publieke omroepen (ARD, ZDF e.a.) kan men niet op nemen in de cloud, in het zenderoverzicht staat welke zenders welke opties hebben.
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht?type=tvx
Hier nog een ondersteuning voor de vraag naar het opnemen van de belgische zenders. Het ontbreken hiervan is echt een gemis
Hoi
het is wel vreemd dat deze link bij het bestellen nergens staat. Bij het bestellen krijg je netjes een overzicht van alle 64 zenders (met link naar de lijst, waarbij het overzicht niet het overzicht is waar jij naar linkt), waarbij zelfs nog staat: Je ontvangt meer dan 64 zenders, waarvan 59 in HD. Inclusief nieuwe, handige functies als Terugkijken, Begin Gemist en Pauzeren. Wil je TV toevoegen
Het is jammers dat T-mobile dit soort informatie schijnbaar verbergt zodat pas na het afsluiten (en je merkt dat iets niet werkt) de beperkingen te horen .
Hoi
Dank voor je bericht en welkom op de Community van T-Mobile! Het bumpen van een ouder topic is niet in lijn met de huisregels van onze Community:
Ik verwijs je graag naar het antwoord van
Sorry als ik fouten maak maar ik ben nog aan het uitvogelen hoe dit allemaal werkt.
Hoi
Dank voor je bericht en welkom op de Community van T-Mobile! Het bumpen van een ouder topic is niet in lijn met de huisregels van onze Community:
Ik verwijs je graag naar het antwoord van
excuses
Hi
Hi
Hi
Hallo
Ik heb een terugkoppeling van
Opnemen gaat nog niet! Andere functies zijn wel live gezet (TV Anywhere, begint gemist, pauzeren en terugkijken). Deze functies lijken bij mij ook goed te werken. Update vd zenderlijst volgt zsm.
Hopelijk weet je zo voldoende voor nu?
MVG.
Hoi
Bij bestellen mag inderdaad duidelijker aangegeven worden dat een aantal zenders hiervan uitgesloten is. We hebben in de zenderlijst wel aangegeven welke zenders allemaal wel/niet opneembaar zijn: Zenderlijst T-Mobile (T-Mobile TV). Ik ga dit voorleggen aan onze digitale afdeling zodat het aangepast kan worden, bedankt voor jouw feedback. Het moet niet de bedoeling zijn om mensen (on)bewust op het verkeerde been te zetten bij een aanmelding.
Als ik nog iets voor je kan doen, let me know!
Beste
Beste
Het antwoord is nee!
Klik hier voor de zenderlijst. Ik kwam er gisteren ook pas achter. Natuurlijk onze eigen schuld omdat we niet goed hebben gekeken wat er te koop is.
Gelukkig kan ik bij iemand anders zijn ziggo account inloggen dus kan ik blijven kijken naar de opnames van de Belgen, misschien ook een optie voor jou?
Groetjes.
Hi
Hallo
Ik heb een terugkoppeling van
Opnemen gaat nog niet! Andere functies zijn wel live gezet (TV Anywhere, begint gemist, pauzeren en terugkijken). Deze functies lijken bij mij ook goed te werken. Update vd zenderlijst volgt zsm.
Hopelijk weet je zo voldoende voor nu?
MVG.
Bij mij werkt programma's terugkijken nog niet (begin gemist wel), ook niet na herstart van het kastje.
Daarnaast ben ik ook enorm ontevreden over de functionaliteit van de App op de Apple TV. Die is niet goed ontwikkeld, de reactie van de App op de afstandsbediening is werkelijk hopeloos. Heb jij wellicht een goede handleiding gevonden voor het gebruiken van de app of tips die ik zou kunnen gebruiken?
Ik heb de nieuwste Android TV en de nieuwste Apple TV met Siri remote - en kijk het liefste via de Apple TV omdat die het geluid beter aanstuurt.
Goedemorgen
Hi
Ik verwijs je graag door naar deze pagina op onze website waar meer uitleg te vinden is over het gebruiken van Apple TV: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/app/apple-tv-gebruiken. Is dit een prettige uitleg voor jou? Laat het vooral weten, want ik help je graag verder!
Ha
Wat ik ervaar is:
Ik baal er echt van, omdat ik de overstap JUIST heb gemaakt omdat ik verwachtte dat de service goed zou werken op de Apple TV 4K (2021), maar er zitten nog zo veel bugs in! Ik vind dat T-Mobile dit eigenlijk niet had moeten releasen maar verder uit had moeten ontwikkelen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.