In het overzicht van op te nemen zenders in de Cloud ontbreken de Belgische zenders.
Is dit juist?
Beste antwoord door BeMu
Bekijk origineelIn het overzicht van op te nemen zenders in de Cloud ontbreken de Belgische zenders.
Is dit juist?
Beste antwoord door BeMu
Bekijk origineelHi
Goedemorgen
Het selecteren van lijsten (favoriete zenders) en serie-opnamen (cloud opnemen) werkt in de laatste versie van de App via TestFlight stabiel. Het selecteren van de ‘opties’ (om te kunnen filteren) in de TV-gids werkt in het geheel niet. Verder valt op dat in de Android app de magenta kleuren wel worden weergegeven bij het selecteren van opties/lijsten/menu’s, maar in de Apple TV App niet.
De T-Mobile TV App is de enige app op de Apple TV waarmee ik problemen ondervind, de app van Ziggo werkte feilloos. Het is wel opvallend, omdat de mobiele apps van T-Mobile op iPhone/iPad juist wel een goede gebruikerservaring geven. Waarom kan die goede lijn niet worden doorgetrokken naar de Apple TV App. Ik veronderstel dat T-Mobile wereldwijd een grote klant is van Apple. Daar zou toch wat aan gedaan moeten kunnen worden?
Bron:Nieuwsbrief
UITBREIDING BELGISCHE ZENDERS |
Goed nieuws, de Belgische tv- zenders Een, Canvas en Ketnet krijgen meer mogelijkheden op TV Anywhere. Je kon ze al buitenshuis kijken, maar nu kun je ook de functies 7 dagen Terugkijken, Opnemen en Start over gebruiken. Haal dus alles uit deze zenders waar je ook bent! |
Hi
Het zal niet zozeer en kwestie van rechten zijn vanuit de Belgische zenders, want bij bv KPN zijn deze zenders wel op nemen.
Ik denk dat het eerder een kwestie is van geld, en die keuze is dus gemaakt vanuit T-Mobile en niet vanuit de Belgische zenders. Ik heb er vrede mee, er is heel goed te zien online welke mogelijkheden er zijn per zender.
Zojuist getracht uit te vinden welke zenders je bij cloud-TV aanbieders kunt opnemen met cloud-opname.
En wat denk je? Het is mij niet gelukt om na 10 minuten googelen om van niet één TV aanbieder die met cloud opname werkt een overzicht te krijgen welke zenders er opgenomen kunnen worden.
De afdelingen mistgordijnen optrekken bij Ziggo, KPN en noem het maar, functioneren naar behoren
En je “oude” kastje houden? Ziggo wil de harddisk in de oude horizon-box gaan uitschakelen dacht ik gehoord te hebben.
.
En volgens mij heeft opnemen niet veel met rechten te maken, maar met ruimte gebrek op de cloud dienst, ik weet dat KPN alles “opneemt” en jij er een reservering op maakt, kost nogal wat HDD ruimte om zoveel zenders continu op te nemen en dat voor een jaar.
Dit probleem doet zich bij mij ook voor, het zijn juist de zenders waarvan ik het meeste opneem. Bij de nieuwe harddiskrecorder is dit niet meer mogelijk. Helaas is mij niet verteld bij de overgang naar de cloud-opname dat deze functie niet beschikbaar is. Ik hoop (en verwacht) dat dit probleem snel wordt verholpen.
Ah joh wat is dit voor een onzin, net overgestapt van KPN (vanwege het feit dat ik een nieuwe mobiele aanbieder nodig had, omdat ik in huis geen bereik had met KPN. Dacht dan maar makkelijk alles bij een aanbieder houden) zoek op TV Anywhere (moet helaas wel op die manier kijken omdat ondertussen wel KPN is afgesloten en het nog meer dan een week duurt voor TMobile wordt aangesloten...) naar Belgische zenders, blijkt dat niet te kunnen (moet ik een week lang de tour op NOS volgen en dat wil je een mens toch niet aandoen...) en blijk je ze ook niet eens op te kunnen nemen (eigenlijk de enige zenders die voor mij het opnemen waard zijn vanwege de series). Nog iets verder zoekend blijkt er ook geen Netflix zender te zijn. Dit leken mij toch wel standaard features anno 2021?! Ik zie dat alle reacties al van lang geleden zijn. Gaat T-mobile hier op korte termijn nog iets aan veranderen? Anders met ik snel wat anders regelen, ik zit gelukkig nog binnen de 15 dagen termijn dat ik mijn abonnement kan cancellen...
Helemaal eens
Nogmaals bedankt voor jouw feedback!
Vanaf wanneer is die optie eigenlijk beschikbaar?
Hi allemaal, ik heb super leuk nieuws voor jullie! Het is nu ook mogelijk om Belgische zenders op te nemen. Deze week is dan ook ons zenderoverzicht vernieuwd: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht. Veel kijk-plezier allemaal! 🎈
Precies wat ik bedoel. Op de officiële websites niks te vinden
/quote …op hun forum … /quote En die ene uitzondering van Kpn ?? dus niet zo 1,2,3 te vinden.
Ik verwacht dat het een combinatie van beide is.
Het gaat maar over 1 ding, geld!
Kijk naar Disney+, eerst dokken voor een abonnement en dan in dat abo nog extra betalen als er een Disney première film komt.
Vanaf wanneer is die optie eigenlijk beschikbaar?
Ik ga het voor je vragen want bij mij lukt het ook nog niet
Beste
Ik vermoed dat er in het weekend niets veranderd.
Als ik meer weet post ik het gelijk.
Fijn weekend
Beste
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.