Alles over de Odido Online TV App voor LG TV!

Alles over de Odido Online TV App voor LG TV!

Toon eerste reactie

347 reacties

Reputatie 1

De nieuwe LG App tv loopt hier ook vast als ik terugkeer er naar toe vanuit een andere app. Moet de tv dan herstarten en daarom ook weer mn bluetooth koptelefoon opnieuw koppelen. Erg irritant.

Terug- en verder spoelen gaat ook veel lastiger dan op de oude T-Mobile tv app. Geef mij maar de oude Bèta app. Was veel gebruikersvriendelijker.

Tv: LG OLED65E8PLA

 

Reputatie 3

Kijk dat probeerde ik al eerder te zeggen. Maar daar heb ik ook last van.

Nu wat langer mee gewerkt.

Bij opstarten vd app duurt het zeker 30sec voor ik beeld heb. Stilstaand beeld.

Na een aantal keer voorruit en achteruit zappen gaat hij het eindelijk doen.

Op de box heb ik de terugknop eindelijk gevonden, maaar op mijn lg afstandbediening nog niet.

Nog steeds niet kunnen vinden om te kunnen zappen in de favorieten zonder de lijst te moeten openen.

Gaat altijd terug naar de volledige lijst

Reputatie 2

Ik ervaar dezelfde problemen als hierboven al genoemd: 1: als je na het gebruiken van de odido app naar een andere app gaat en na gebruik weer terug gaat naar de odido app dan blijft het beeld zwart op 3 puntjes na. Odido app reageert nergens op en alleen opnieuw starten van de tv verhelpt het.   

2: De app loopt nog steeds zo nu en dan vast en reset de tv. 

LG OLED65C8PLA firmware 05.50.15

Reputatie 7
Badge +1

Net even een testje gedaan met de Odido app voor een LG tv normaal gebruik ik de nieuwe mediabox de app opgestart en even voetbal kijken, daarna even een tijdje naar een docu bij Netflix.

Vervolgens op het “huisje” van de a.b. gedrukt om de Odido app te activeren, een seconde verschenen de driestipjes en vervolgens herstarte de voetbalwedstrijd.

Ook is de app hier nog nooit vastgelopen zowel de oude T-Mobile als de huidige Odido app 

LG Oled B1 55”  bouwjaar 2021 gekocht in 2022 outlet Mediamarkt.

Reputatie 7
Badge +8

Hi allemaal, sinds vandaag staat de Odido TV app ook live voor LG smart-tv's met WebOS 3.0. We ondersteunen nu de app weer vanaf WebOS 3.0 (bouwjaar 2016). Er zijn een paar hele specifieke modellen uit 2016 waar de Odido TV app versie nog niet op beschikbaar zal zijn. Daar wordt nog aan gewerkt. Het gaat dan om de modellen: 32LH609V, 32LH595U, 32LH590U, 32LH585U, 32LH580U.

Reputatie 7
Badge +8

Voor iedereen die issues ervaart met de Odido TV update, kunnen jullie specifiek aangeven voor elk issue dat jullie ervaren of dit ook een issue was in de oude T-Mobile TV versie of dat dit nieuw is in de update? Dan kan ik hiervoor tickets uitzetten om dit te laten fixen. Bedankt!

Zojuist de up-date van de Odido TV app geïnstalleerd op mijn LG TV. Probleem totaal niet opgelost; het duurt sowieso lang voordat de app opstart bij het opstarten van de TV (tot wel 15 seconden) voordat er een zender getoond wordt; het beeld is dan verwrongen (eerder al gemeld) en duurt een paar tellen voordat beeld hersteld is naar HD kwaliteit; dit gebeurt ook bij het wisselen van zender, eerst bevroren beeld, dan bewegend en verwrongen en na een paar tellen pas weer normaal beeld in HD kwaliteit. Ook bij het wisselen van app bijv. van Netflix of Youtube terug naar Odido start deze niet op; De tv moet worden uitgezet en daarna weer aangezet om de Odido app weer te laten opstarten.

Resume; ik weet niet wat men in de update heeft verwerkt maar een oplossing van de eerder door meerdere mensen gemelde tekortkomingen is het zeker niet. Problemen zijn gewoon niet opgelost.

Beschamend voor een bedrijf als Odido dat dit niet opgelost wordt en men zijn klanten zo in de kou laat staan

Net update geinstalleerd.

Ik merk ook bijna geen veranderingen.

Opstarten lijkt ietsje sneller, maar eindigt nog steeds met een stilstaand beeld na 15 sec.

Door vooruit/achteruit te zappen krijg ik beeld.

Eerst niet scherp, maar even later wel goed.
(dit gebeurt ook bij F1TV)

Naar Netflix gaan en dan weer terug geeft bij mij geen problemen.

De zwarte balken zijn sinds vorige update wel weg.

Reputatie 1

LG WebOS 3.4.0

Vandaag (10 september 2023) de beta geïnstalleerd.

Ook bij mij zwarte balken. Bij wijzigen van de weergave naar 4:3 en weer terug naar auto of 1080P50, soms volledig beeld. Helaas zijn de zwarte balken terug bij het wisselen naar een andere zender. Hoop dat Odido het oppakt.

 

Gisteren (17 maart 2024) na 6 maanden beta versie de nieuwe Odido app update geïnstalleerd.

Beeld nu Full HD.

Reputatie 7
Badge +8

@Jan A. @Pim100 ik heb een ticket voor jullie ingeschoten, zodat de problemen onderzocht kunnen worden voor ons tv team. Bedankt voor het melden! Mocht er meer informatie nodig zijn, dan horen jullie het van mij. 

 

Reputatie 1

De nieuwe LG App tv loopt hier ook vast als ik terugkeer er naar toe vanuit een andere app. Moet de tv dan herstarten en daarom ook weer mn bluetooth koptelefoon opnieuw koppelen. Erg irritant.

Terug- en verder spoelen gaat ook veel lastiger dan op de oude T-Mobile tv app. Geef mij maar de oude Bèta app. Was veel gebruikersvriendelijker.

Tv: LG OLED65E8PLA

 

Probleem bestaat nog steeds. :(

@Demi Het issue met het opstarten van de app als je b.v. naar Youtube of Netflix what ever heb gekeken en je wilt de T-Mobile app weer opstarten moet je eerst de tv enkele minuten uitzetten en vervolgens weer opstarten.

De app werkt verder goed, beeld is keurig daarover geen klachten 

Ja inderdaad is vervelend iemand enig idee om de app op een andere manier te installeren? Zodat je niet steeds met switchen van YouTube bijv niet de tv uit en aan moet doen?

De app is verder ok👍

@Demi Het issue met het opstarten van de app als je b.v. naar Youtube of Netflix what ever heb gekeken en je wilt de T-Mobile app weer opstarten moet je eerst de tv enkele minuten uitzetten en vervolgens weer opstarten.

De app werkt verder goed, beeld is keurig daarover geen klachten 

Ja inderdaad is vervelend iemand enig idee om de app op een andere manier te installeren? Zodat je niet steeds met switchen van YouTube bijv niet de tv uit en aan moet doen?

De app is verder ok👍

Er is geen andere manier. Er zit niets anders op dan te wachten op de bugfix release.

Kijken via de app werkt prima. Alleen een vraag:

 

Na het uitzetten van de tv en weer aanzetten kom ik niet terug in de app maar in het laatste blokje wat staat bu recent (onderste regel). Is het niet mogelijk direct weer terug te komen in de odido app na het aanzetten?

Reputatie 7
Badge +1

Als u bedoelt die onderste regel met al die apps op een bepaalde volgorde? deze kan men aanpassen door b.v. die van Odido vooraan te plaatsen de apps zijn op volgorde in te stellen naar eigen behoefte.

Een andere manier en die werkt ook goed een quik acess toets aanmaken,  bij het opstarten van de app b.v. cijfer toets 1 of 2 of welke dan ook even ingedrukt houden tot de tekst verschijnt dat de aangewezen toets werkt.

Bedankt voor je reactie @BeMu,

 

Ik heb de app al vooraan geplaatst. Maar onder de regel met apps staat een regel recent. 

Bij het aanzetten krijg is dus niet de meest app, maar het meest recente programma wat op de onderste regel staat. 

 

 

Ik kreeg nog een email dat het probleem opgelost was.
Welk van de 2 problemen dat was stond er niet.
Ook is er niets veranderd aan de app.
Zelfde vastlopers,
Mijn abo loopt af op 26 mei.
Heb nu een abo op Canal+.

Werkt toch een stuk soepeler en is goed koper.
Niet betalen voor opnemen, geen extra box nodig op andere tv.
Ik denk dat ik dit wel even aan kan houden.

Net de update geïnstalleerd.
Ziet er goed uit.
Opstarten duurt eventjes.
Loopt niet meer vast bij terugschakelen vanuit Netflix oid.
Ik hoef niet meer vooruit of achteruit te zappen om bewegend beeld te krijgen.
Goede vooruitgang
 

Net de update geïnstalleerd.
Ziet er goed uit.
Opstarten duurt eventjes.
Loopt niet meer vast bij terugschakelen vanuit Netflix oid.
Ik hoef niet meer vooruit of achteruit te zappen om bewegend beeld te krijgen.
Goede vooruitgang
 

En de guide knop op de magic remote doet het!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Pim100 & @swaen13977, super fijn om te horen dat jullie aan het genieten zijn van de nieuwe update! Ik wens jullie nog veel kijkplezier toe. 🙂

Hoi @Pim100 & @swaen13977, super fijn om te horen dat jullie aan het genieten zijn van de nieuwe update! Ik wens jullie nog veel kijkplezier toe. 🙂

zojuist de nieuwe update geïnstalleerd; gelukkig is er nu wel iets gebeurd. Het switchen van zenders gaat beter; nog wel even een freeze van het beeld maar geen vervorming meer (dus wel direct HD beeld). Prima. 
Het opstarten gaat echter nog steeds heel traag; toch nog steeds ruim 25 seconden nodig na aanzetten TV en kiezen voor Odido TV app voordat je beeld hebt; dat kan beter.
Het switchen van App (van bijv. Netflix teug naar Odido) gaat haperend; de ene keer goed en geen probleem; de andere keer weer met de bekende 3 puntjes; ook dat kan beter.
Al met al is er wel iets verbeterd maar nog niet alles is opgelost; helaas.

Reageer