26-1-2024 Storing Internet Brummen

  • 26 January 2024
  • 4 reacties
  • 54 Bekeken

Telefonisch contact gehad, maar voelde me niet echt geholpen. Ze zou het doorgeven en daar hield het antwoord ook wel bij op.

Sinds vanochtend geen internet meer. Alles nagekeken, power flip gedaan maar blijft aangeven: geen internet toegang. 

 

Internet lapje van de  zyxel router knippert groen dus hij zoekt naar verbinding.

 

Misschien dat iemand van de community me verder kan helpen of de juiste persoon kan inschakelen?

Cal van Odido 3 maanden geleden

Hoi @MeneerEnk, goed dat je aan de bel trekt en nog leuker om te zien dat je Internet weer volledig werkt! Gisteren was de internetverbinding in Brummen weggevallen. Zodra dit bekend is melden wij dit altijd in dit topic:

Ik ben blij om te zien dat je internetverbinding weer helemaal als van oudsher werkt, daarom wens ik je een heel fijn weekend toe! 😃

Bekijk origineel

4 reacties

Inmiddels beter geholpen door een andere servicedesk medewerker. Alles wederom gereset en beide frequenties geprobeerd maar niets werkt. Alles staat bij odido dat het zou moeten werken maar er komt een monteur langs als het goed is. To be continued...

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MeneerEnk, goed dat je aan de bel trekt en nog leuker om te zien dat je Internet weer volledig werkt! Gisteren was de internetverbinding in Brummen weggevallen. Zodra dit bekend is melden wij dit altijd in dit topic:

Ik ben blij om te zien dat je internetverbinding weer helemaal als van oudsher werkt, daarom wens ik je een heel fijn weekend toe! 😃

Yes alles doet het weer, enige tip voor de volgende keer:

 

Meld niet dat het probleem is opgelost als het nog niet zo is. Des al niettemin , alles werkt weer en ik ben blij.

 

Fijn weekend

Reputatie 6
Badge +2

@MeneerEnk Wat fijn om te lezen dat alles weer naar behoren werkt! 😀

Ik wil je ook bedanken voor je feedback, ik ga dit intern doorgeven. 

Reageer