Beantwoord

admin wachtwoord klopt niet

  • 16 July 2023
  • 5 reacties
  • 412 Bekeken

Beste allemaal,

 

Ik gebruik de Zyxel VMG8825-T50. Achterop mijn router staat:

 

Username: admin

Login Password: ******** (voor de goede orde weggehaald. Ja, ik heb het goed getypt in het inlog scherm)

 

Maar dat wachtwoord werkt niet. Ik had hetzelfde probleem toen ik de modem net nieuw had, maar toen werd er via de klantenservice verwezen naar de t-mobile website om het wachtwoord van de WiFi te veranderen. Dat heb ik destijds gedaan. Nu wil ik alleen toegang omdat ik een poort wil openzetten en toch wat wil neuzen in de router, maar het wachtwoord werkt dus niet.

 

Ik heb vandaag al een reset gedaan van de router (reset knopje 10+ seconden ingedrukt, modem startte toen opnieuw op, standaard wifi wachtwoord is nu weer van kracht, dus reset is uitgevoerd).

 

Wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door harryindewarrie 19 July 2023, 18:37

Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb het volgende topic gevonden waar iemand hetzelfde probleem had:

 



Daar stond geschreven dat T-Mobile uiteindelijk het probleem had opgelost.

Ik heb gebeld naar de klantenservice, zij kunnen mij niet helpen. Mijn eigen idee is dat het wachtwoord stickertje niet correct is op mijn modem. Mocht iemand hier niet weten wat de oplossing is, is de volgende stap dan een nieuwe modem aanvragen?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @harryindewarrie, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad wel heel gek. Goed dat je al enige stappen hebt ondernomen om dit op te lossen. Het kan inderdaad zo zijn dat er een verkeerde sticker op zit, dit mag echter niet gebeuren. Voor een snelle oplossing heb ik besloten om je een nieuw modem op te sturen, je ontvangt hier nog een bericht over en je kan de zending volgen in My T-Mobile! Wil je mij, na de installatie, een terugkoppeling geven of je nu wel in het modem komt? 

Hey @harryindewarrie, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad wel heel gek. Goed dat je al enige stappen hebt ondernomen om dit op te lossen. Het kan inderdaad zo zijn dat er een verkeerde sticker op zit, dit mag echter niet gebeuren. Voor een snelle oplossing heb ik besloten om je een nieuw modem op te sturen, je ontvangt hier nog een bericht over en je kan de zending volgen in My T-Mobile! Wil je mij, na de installatie, een terugkoppeling geven of je nu wel in het modem komt? 

 

Ik zal het laten weten!

Hey @harryindewarrie, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad wel heel gek. Goed dat je al enige stappen hebt ondernomen om dit op te lossen. Het kan inderdaad zo zijn dat er een verkeerde sticker op zit, dit mag echter niet gebeuren. Voor een snelle oplossing heb ik besloten om je een nieuw modem op te sturen, je ontvangt hier nog een bericht over en je kan de zending volgen in My T-Mobile! Wil je mij, na de installatie, een terugkoppeling geven of je nu wel in het modem komt? 

 

De nieuwe modem werkt en ik kan inloggen met het admin wachtwoord, bedankt!

Reageer